Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra framsteg, fortsÀtt kÀmpa!SÄ Àr jobbhelgen avklarad. Och nu bara 4 arbetsdagar till lÄnghelg dÄ jag Àr ledig.
Och imorse gjorde jag den mÄnatliga kroppmÀtningen. Efter 1 mÄnad med lchf och morgonpromenader har jag gÄtt ned 2,8kg. Men vikten Àr ganska ointressant: det Àr midjemÄttet som Àr det viktiga. Och midjan har minskat med 5cm! Unnar mig lite gott nu pÄ söndag. Croissanter och glass till kaffet.
Men imorgon blir det morgonpromenad och diet igen. 14cm mer av midjan ska bort innan det blir pizza och öl.
Bra framsteg, fortsÀtt kÀmpa!
A-laget Àr ute och lapar sol.
Jag har b5000mb LE men det kÀnns tungtDen hÀr rackaren har jag iaf.
Ăr det den du tĂ€nker pĂ„?
GMW-B5000MB
Skoj med fler som gillar korsord, dock fÄr jag lÀmna A-korsordet till morsan...TIttar ut över snöig tomt...
och lÀngtar söderut igen
trevligt, En hel skock truckar hos dig oxÄSöndagsjobbat..
Ska försöka kolla/lÀsa ikapp lite nu.
Yes! Inte sÄ mÄnga som jobbade idag sÄ rÀtt fullt i truckrummet.trevligt, En hel skock truckar hos dig oxÄ
trevligt, En hel skock truckar hos dig oxÄ
Nice! Vi har inte sÄ mÄnga..NÄgra 100st hos oss ocksÄ pÄ jobbet. Dock ingen bild just nu
FinvÀder och @v0n bilder, vilket mysHej, nu Àr jag hÀr igen
Eftermiddagsdopp, samlar energi för kommande vecka typ
Nice! Vi har inte sÄ mÄnga..
Ville mest ha en lite annorlunda bakgrund och tyckte gafflarna passa bra.
En frÄga gÀllande g shock, gillar originalbandet till min nya gwg-2000 mudmaster men skulle vilja ha lite variation och nÄgot mer fÀrgglatt att byta med, nÄgra tips pÄ vart man kan köpa detta eller nÄgon som har sÄnt till salu hÀr i den hÀr trÄden?