• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

5A220897-C9F0-4A86-8CA1-A323105F3FF0.jpeg

SĂ„ Ă€r jobbhelgen avklarad. Och nu bara 4 arbetsdagar till lĂ„nghelg dĂ„ jag Ă€r ledig. 🙂
Och imorse gjorde jag den mĂ„natliga kroppmĂ€tningen. Efter 1 mĂ„nad med lchf och morgonpromenader har jag gĂ„tt ned 2,8kg. Men vikten Ă€r ganska ointressant: det Ă€r midjemĂ„ttet som Ă€r det viktiga. Och midjan har minskat med 5cm! Unnar mig lite gott nu pĂ„ söndag. Croissanter och glass till kaffet. 😋
Men imorgon blir det morgonpromenad och diet igen. 14cm mer av midjan ska bort innan det blir pizza och öl.

20230402_115453.jpg
Bra framsteg, fortsÀtt kÀmpa!

Bra framsteg, fortsÀtt kÀmpa!

Tackar! Och ser att den 23e var min första morgongÄng och har hittills gÄtt bara 7 gÄnger.
SÄ det kommer att bli Ànnu bÀttre nÀr jag gÄr 5-6ggr i veckan.
Tror att promenaderna (45-60min) före frukost gör lika mycket som borttagandet av kolhydrater.
LCHF + morgonpromenader gör tillsammans att midjeflÀsk och onödiga kilon försvinner i rasande fart!

En frĂ„ga gĂ€llande g shock, gillar originalbandet till min nya gwg-2000 mudmaster men skulle vilja ha lite variation och nĂ„got mer fĂ€rgglatt att byta med, nĂ„gra tips pĂ„ vart man kan köpa detta eller nĂ„gon som har sĂ„nt till salu hĂ€r i den hĂ€r trĂ„den? đŸ™đŸ™ŒđŸ»

En frĂ„ga gĂ€llande g shock, gillar originalbandet till min nya gwg-2000 mudmaster men skulle vilja ha lite variation och nĂ„got mer fĂ€rgglatt att byta med, nĂ„gra tips pĂ„ vart man kan köpa detta eller nĂ„gon som har sĂ„nt till salu hĂ€r i den hĂ€r trĂ„den? đŸ™đŸ™ŒđŸ»

Jag köpte ett band till min GWG-2000 hos Tid&Doft, de har svarta och gröna inne :) De hade dock inte banden i lager nÀr jag bestÀllde utan bestÀllde sjÀlva frÄn Casio. SÄ kanske fungerar lika bra att frÄga lokala AD:n.

Tillbaka
Topp