Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sant sant, skulle man köpt den hade det ju fÄtt bli via Blocketpaket med fÄ först, betala senKÀnns skum. Konto reggat idag. Lite för bra pris mht att han vet vad han sÀljer.
Det konstiga Àr att mÄnga bluffannonser Àr med Blocketpaketet. FörstÄr inte hur de kan komma över pengar pÄ det sÀttet.Sant sant, skulle man köpt den hade det ju fÄtt bli via Blocketpaket med fÄ först, betala sen
Men, men, nu fick det bli svart semihelstÄlis iaf
Pengarna hÄlls ju av Blocket för att köparen ska ha 24 timmar pÄ sig att godkÀnna varan. Hade det vart "enbart swish" hade jag dragit örona Ät mig pÄ stört..Det konstiga Àr att mÄnga bluffannonser Àr med Blocketpaketet. FörstÄr inte hur de kan komma över pengar pÄ det sÀttet.
Snygg! Vad Àr det för ref pÄ den dÀr? Anar en kommande hydromod till i min lÄda.PremiÀrpostar i denna trÄden
GA-B2100C-9 heter den gulaSnygg! Vad Àr det för ref pÄ den dÀr? Anar en kommande hydromod till i min lÄda.
Praktiskt med kroksabel#batteribyte
Bowiekniven Àr perfa att bÀnda upp locket medPraktiskt med kroksabel
#batteribyte
BÀst att man inte skriver dumheter i trÄden nu
@FruDerix Àr ju i trÄdenVaddÄ vad har hÀnt.
Antar att man slipper skruvmejsel dÄ...Bowiekniven Àr perfa att bÀnda upp locket med
KÀnner inte till om man kan fÄ ut 6-8 pÄ nÄgon G-shock. Men exempelvis GW-5610 har 5 dagliga alarm. Men den kanske Àr i största laget för en sexÄringNÄn som kan tipsa om en klocka som har ca 6-8 larm per dag? Sonen (6 Är) har en pÄminnelseklocka som vibrerar men han mÀrker inte den (obegripligt) sÄ vi vill skaffa en med ljud. Kollade pÄ nÄgra andra Casio (exv F91w) men den har ju bara ett larm per dag vad jag förstÄr? Hittar banne mig ingen med flera larm? Kan det finnas nÄgon Gshock modell mindre med möjlighet till flera larm per dygn?
Som @Nygren sÀger, svÄrt med sÄ mÄnga larm. Men rÀcker det med fem sÄ kan du kolla upp GXS- och GZX-serierna.NÄn som kan tipsa om en klocka som har ca 6-8 larm per dag? Sonen (6 Är) har en pÄminnelseklocka som vibrerar men han mÀrker inte den (obegripligt) sÄ vi vill skaffa en med ljud. Kollade pÄ nÄgra andra Casio (exv F91w) men den har ju bara ett larm per dag vad jag förstÄr? Hittar banne mig ingen med flera larm? Kan det finnas nÄgon Gshock modell mindre med möjlighet till flera larm per dygn?
Ett par exempel.Ga-810b trött pÄ armband. DÄlig koll pÄ g-shocks, gÄr det fÄ tag pÄ hela case till denna modellen i andra fÀrger? Tips pÄ vart?