• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Paketet innehĂ„ller en grytvante, det luktar inte ens smaskens, men hundis Ă€lskar att öppna paket. 😂
20230408_200218.jpg

Det Ă€r bara det att hon kan jobba extra som dokumentförstörare, sĂ„ det blir typ 1000 smĂ„bitar innan hon Ă€r klar 😂

Var lite orolig dÄ kung Midas ofta visades som out of stock hos diverse japanska sajter. Men Japan Post och inte minst butiken var ultrasnabba och effektiva och döm mon förvÄning nÀr frun sa att den damp ner hos dem idag fastÀn den bestÀlldes igÄr, en lördag. Japansk effektivitet.

GrĂ€sĂ€nklingen fĂ„r dock vĂ€nta ett bra tag innan han fĂ„r den. 😁

1681011655145.jpg

Help, nÄgon som vet vad det Àr för typ av pin som sitter pÄ sista lÀnken-claspen?
Mrg b1000-1a
IMG_20230409_105044.jpg
IMG_20230409_111629.jpg
Menar du sista-sista som sitter mot den lÄnga tungan med piggen pÄ?
Vet inte, men tror att den Àr nitad. D v s inget man tar isÀr utan att ha en ny ersÀttare som man kan nita.
I andra Ànden av lÀnkbiten sitter samma typ av pinsystem som i övriga bitar med skillnaden att pinnen Àr lika mycket kortare som lÀnken Àr smalare Àn alla andra raka lÀnkbitar. SÄ har det Ätminstone sett ut pÄ samma typ av lÀnk jag har. AlltsÄ pin and collar.

Menar du sista-sista som sitter mot den lÄnga tungan med piggen pÄ?
Vet inte, men tror att den Àr nitad. D v s inget man tar isÀr utan att ha en ny ersÀttare som man kan nita.
I andra Ànden av lÀnkbiten sitter samma typ av pinsystem som i övriga bitar med skillnaden att pinnen Àr lika mycket kortare som lÀnken Àr smalare Àn alla andra raka lÀnkbitar. SÄ har det Ätminstone sett ut pÄ samma typ av lÀnk jag har. AlltsÄ pin and collar.

Ringade in den i rött, Àr det den du menar som Àr nitad?
Screenshot_2023-04-09-13-16-05-840_com.miui.gallery.jpg

Ah sÄ typsikt!
Lagom nĂ€r man ska grilla lite lunchkorv sĂ„ tar gasen slut! đŸ€„
FĂ„r bli stekpannan istĂ€llet 🙁
20230409_141449.jpg
Kan hÀnda den bÀsta, jag löste det med hjÀlp av tvÄ gasflaskor som jag roterar. TrÄkigt att behöva slanta upp pant för en flaska till men Ä andra sidan vet man att det alltid gÄr att grilla. :)

Älskar det för mig unika köp/sĂ€ljbeteendet i trĂ„den. Grymt seriösa personer och schyssta priser fram och tillbaka. Det hade jag behövt för husvagnsköp ocksĂ„. Aja, ville bara sĂ€ga att det Ă€r vĂ€ldigt trevligt och uppskattat 👍

Lillan somnade i pappas knÀ hÀr efter Àggjakt och lekpark
1681059351056997294821258236790.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp