• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÀcken bytta, ny klocka pÄ Àrmen och dags för lite frisbeegolf.
IMG_20230408_103730.jpg
LOW!? :eek:

Jag sÄg ett monster till vagn igÄr....
IMG_20230407_172100.jpg

Overkill * 100 till tvÄ personer.....

Vagnarna blev lite bredare en bit in pÄ 2000-talet vill jag minnas och Àven om det inte Àr mer Àn 20 cm sÄ gör det vÀldigt mycket sÄ det kan vara vÀrt att tÀnka pÄ.

Tack, men vill testa om det Àr vÄr grej och det Àr ~50 000 som gÀller. SÄ nÄgot Àldre och mysigt

DebutinlÀgg hÀr i G-Shock trÄden!
TÀnkte bara frÄga varifrÄn ni skulle köpa eftermarknadsband för denna? Finns den skönare som sitter pÄ halvstÄlsmodellerna, och NATO band som alternativ tÀnker jag. Vart har ni köpt adapter ifrÄn?

Bilagor

• 22192227-10580045.jpg
    22192227-10580045.jpg
    76.3 KB · Visningar: 2
DebutinlÀgg hÀr i G-Shock trÄden!
TÀnkte bara frÄga varifrÄn ni skulle köpa eftermarknadsband för denna? Finns den skönare som sitter pÄ halvstÄlsmodellerna, och NATO band som alternativ tÀnker jag. Vart har ni köpt adapter ifrÄn?
VĂ€lkommen in i G-shockgemenskapen 😃
Kolla pĂ„ Ebay eller Aliexpress, dĂ€r finns gott om EM-grejer🙂

DÀckbytena pÄ bilarna spÄrade ur kan man sÀga... Fick bli akutbyte av spindelleder oxÄ pÄ min bil.. Trodde fasen framhjulen satt lösa nÀr jag lyfte den..
Men, men.. Nu Ă€r det iaf dags för lite kalas, sĂ„ dĂ„ Ă„ker pippi-Rangeman pĂ„đŸŁđŸ˜ƒ
IMG_20230408_181701.jpg

Bilagor

• IMG_20230408_182251.jpg
    IMG_20230408_182251.jpg
    1.4 MB · Visningar: 3
DÀckbytena pÄ bilarna spÄrade ur kan man sÀga... Fick bli akutbyte av spindelleder oxÄ pÄ min bil.. Trodde fasen framhjulen satt lösa nÀr jag lyfte den..
Men, men.. Nu Ă€r det iaf dags för lite kalas, sĂ„ dĂ„ Ă„ker pippi-Rangeman pĂ„đŸŁđŸ˜ƒ
IMG_20230408_181701.jpg

Saab💜.

Ska leta pÄ ett par sÄdana fÀlgar. Sugen pÄ orginal istÀllet för 19".

Nice rangeman

Grilltajm, premiÀr för Äret ute i det fria. Skönt, det blir bra osigt inne pÄ glasverandan.

Har just tagit Ärets första trÀningsrunda pÄ cykeln. Synd att man tappar sÄ över vintern. Gillar inte trainer...
40 km. Efter 30 kĂ€nde jag mig klar... Fick stanna och Ă€ta lite för att ens ta mig hem. Hmmm, vekling 😂

Men titanaren Ă€r i a f fulladdad efter en fin dag i solen 😇
20230408_191232.jpg

Tillbaka
Topp