LOW!?DÀcken bytta, ny klocka pÄ Àrmen och dags för lite frisbeegolf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LOW!?DÀcken bytta, ny klocka pÄ Àrmen och dags för lite frisbeegolf.
Jag sÄg ett monster till vagn igÄr....
Overkill * 100 till tvÄ personer.....
Vagnarna blev lite bredare en bit in pÄ 2000-talet vill jag minnas och Àven om det inte Àr mer Àn 20 cm sÄ gör det vÀldigt mycket sÄ det kan vara vÀrt att tÀnka pÄ.
Jag sÄg ett monster till vagn igÄr....
Overkill * 100 till tvÄ personer.....
Vagnarna blev lite bredare en bit in pÄ 2000-talet vill jag minnas och Àven om det inte Àr mer Àn 20 cm sÄ gör det vÀldigt mycket sÄ det kan vara vÀrt att tÀnka pÄ.
Den Àr inte dum. Njut sÄ lÀnge det varar!Jobbar pÄ klockbrÀnnan och laddar G. Gillar verkligen den hÀr skarpt!
Tack för tipset, ska försöka hejda mig!Den Àr inte dum. Njut sÄ lÀnge det varar!
Tips frÄn coachen: prova inte motsvarande modell i titan. Det kommer straffa sig (eller plÄnboken).
Den blev lite laddad under frisbeerundan och nu ligger den och lapar sol pÄ balkongen sÄ det Àr snart ÄtgÀrdat
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenDebutinlÀgg hÀr i G-Shock trÄden!
TÀnkte bara frÄga varifrÄn ni skulle köpa eftermarknadsband för denna? Finns den skönare som sitter pÄ halvstÄlsmodellerna, och NATO band som alternativ tÀnker jag. Vart har ni köpt adapter ifrÄn?
DÀckbytena pÄ bilarna spÄrade ur kan man sÀga... Fick bli akutbyte av spindelleder oxÄ pÄ min bil.. Trodde fasen framhjulen satt lösa nÀr jag lyfte den..
Men, men.. Nu Àr det iaf dags för lite kalas, sÄ dÄ Äker pippi-Rangeman pÄ
Kul att se den blÄ camofÀrgade! Det gör man inte sÄ ofta.