Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr var ett riktigt kap!TrÀdgÄrdsarbetet fortsÀtter.
GBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Ăr osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dockPolarn Ă€r ute efter en smart G-Shock och har hittat GBD-H1000, Ă€r det den som gĂ€ller eller finns det annat roligt? Tror han vill kunna se notiser och t.ex. vem som ringer.
Ping @roosterman
Grymt! DĂ„ ska jag kika lite pĂ„ dom och meddela polarn Jag har sjĂ€lv funderat pĂ„ nĂ„got sĂ„nt dĂ€r, gillar ju gult och GBD-200 har ju en frĂ€sig sĂ„danGBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Ăr osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dock
GBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Ăr osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dock
Har sjÀlv haft GBD-200 samt har nu en GBD-H1000, ja dessa visar vem some ringer, men that's it, man kan inte prata eller sÄ via klockan. Detta Àr mitt krav, att se vem det Àr som ringer/skriver, sen tar ja resten vid telefon. Men annars skulle en GBD-H2000 (kom nyss ut) vara av intresse. NÀstan samma peng men nyare och lite annorlunda funktioner.Grymt! DÄ ska jag kika lite pÄ dom och meddela polarn Jag har sjÀlv funderat pÄ nÄgot sÄnt dÀr, gillar ju gult och GBD-200 har ju en frÀsig sÄdan
GBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Ăr osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dock
Grymt! Tack för infon, ska föra den vidareHar sjÀlv haft GBD-200 samt har nu en GBD-H1000, ja dessa visar vem some ringer, men that's it, man kan inte prata eller sÄ via klockan. Detta Àr mitt krav, att se vem det Àr som ringer/skriver, sen tar ja resten vid telefon. Men annars skulle en GBD-H2000 (kom nyss ut) vara av intresse. NÀstan samma peng men nyare och lite annorlunda funktioner.
Ja det stÀmmer tyvÀrr. Hade önskat om man kunde vÀlja vilka typer av appar man fÄr notiser ifrÄn, samt att vÀlja "öppna" notis istÀllet för att gÄ genom instÀllningar, detta hade varit superb för min del dÄ ja testat de flesta smart klockorna. Dock sÄ vinner G-Shock pga att visa notiser samt en sjukt bra batteritid. FÄr ja köpte min H1000, sÄ har den gÄtt ner 1-bar, och ja köpte vÀl den för snart 6mÄn sedan.TyvÀrr lÀmnar G-shocks smarta funktioner en hel del att önska.
Jag anvÀnder inte funktionerna pÄ min GBD-200 men har sett reviews om att det Àr ytterst bökigt och omstÀndligt att anvÀnda smartwatch-funktionerna jÀmfört med en dedikerad smartwatch. à tminstone pÄ GBD-200 verkar det som att du inte kan vÀlja bort notiser du inte vill ha utan det Àr allt eller inget som gÀller.
Perfekta stÀllet att provdyka med grodan ju!Hittade en gammal fontÀnbassÀng nÀr jag grÀvde ut en rabatt
Vilket fynd! Bara stoppa ner ett par guldfiskar och nÄn mal, sen Àr ju saken klar!Hittade en gammal fontÀnbassÀng nÀr jag grÀvde ut en rabatt
TÀnkte att de skulle ner hÀr, nÀr det haveriet Àr fixatVilket fynd! Bara stoppa ner ett par guldfiskar och nÄn mal, sen Àr ju saken klar!