• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har ju inte haft G-Shock pĂ„ en vecka men frugis hon hĂ„ller fanan högt! Det syns om man zoomar 😃
6ECBF2A6-9DD8-45A0-86AD-739AA28F4230.jpeg

GBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Är osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dockđŸ€”

Grymt! DÄ ska jag kika lite pÄ dom och meddela polarn :D Jag har sjÀlv funderat pÄ nÄgot sÄnt dÀr, gillar ju gult och GBD-200 har ju en frÀsig sÄdan :D
Har sjÀlv haft GBD-200 samt har nu en GBD-H1000, ja dessa visar vem some ringer, men that's it, man kan inte prata eller sÄ via klockan. Detta Àr mitt krav, att se vem det Àr som ringer/skriver, sen tar ja resten vid telefon. Men annars skulle en GBD-H2000 (kom nyss ut) vara av intresse. NÀstan samma peng men nyare och lite annorlunda funktioner.

GBD-100 och 200 har samma "smarta" funktioner. Är osĂ€ker pĂ„ om dom visar vem som ringer dockđŸ€”

TyvÀrr lÀmnar G-shocks smarta funktioner en hel del att önska.
Jag anvĂ€nder inte funktionerna pĂ„ min GBD-200 men har sett reviews om att det Ă€r ytterst bökigt och omstĂ€ndligt att anvĂ€nda smartwatch-funktionerna jĂ€mfört med en dedikerad smartwatch. Åtminstone pĂ„ GBD-200 verkar det som att du inte kan vĂ€lja bort notiser du inte vill ha utan det Ă€r allt eller inget som gĂ€ller.

Har sjÀlv haft GBD-200 samt har nu en GBD-H1000, ja dessa visar vem some ringer, men that's it, man kan inte prata eller sÄ via klockan. Detta Àr mitt krav, att se vem det Àr som ringer/skriver, sen tar ja resten vid telefon. Men annars skulle en GBD-H2000 (kom nyss ut) vara av intresse. NÀstan samma peng men nyare och lite annorlunda funktioner.
Grymt! Tack för infon, ska föra den vidare 😃

TyvÀrr lÀmnar G-shocks smarta funktioner en hel del att önska.
Jag anvĂ€nder inte funktionerna pĂ„ min GBD-200 men har sett reviews om att det Ă€r ytterst bökigt och omstĂ€ndligt att anvĂ€nda smartwatch-funktionerna jĂ€mfört med en dedikerad smartwatch. Åtminstone pĂ„ GBD-200 verkar det som att du inte kan vĂ€lja bort notiser du inte vill ha utan det Ă€r allt eller inget som gĂ€ller.
Ja det stÀmmer tyvÀrr. Hade önskat om man kunde vÀlja vilka typer av appar man fÄr notiser ifrÄn, samt att vÀlja "öppna" notis istÀllet för att gÄ genom instÀllningar, detta hade varit superb för min del dÄ ja testat de flesta smart klockorna. Dock sÄ vinner G-Shock pga att visa notiser samt en sjukt bra batteritid. FÄr ja köpte min H1000, sÄ har den gÄtt ner 1-bar, och ja köpte vÀl den för snart 6mÄn sedan.

Tillbaka
Topp