PÄ vÀg till bb, vÄrt första barn ska ut idag.
Hoppas att allt gÄr bra!
Host hum. Glöm inte wrist-shot pÄ bebin (nÀr frun tittar Ät ett annat hÄll). ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ vÀg till bb, vÄrt första barn ska ut idag.
Jag tÀnker fördumma min klocka
KÀnns ju inget vidare med den typen av smÄ försÀnkta knappar pÄ en trÀningsklocka. Lycka till att trycka pÄ de dÀr med vantar (eller om du Àr blöt och kall om fingrarna) nÀr du Àr ute och springer pÄ höst, vinter och vÄr. Jag tycker att knapparna pÄ min Garmin Instinct 2s Àr för pilliga ibland och de Àr dubbelt sÄ stora, förhöjda och inte blanka.
Bara att flytta till ett varmare land. Problem solvedKÀnns ju inget vidare med den typen av smÄ försÀnkta knappar pÄ en trÀningsklocka. Lycka till att trycka pÄ de dÀr med vantar (eller om du Àr blöt och kall om fingrarna) nÀr du Àr ute och springer pÄ höst, vinter och vÄr. Jag tycker att knapparna pÄ min Garmin Instincs 2s Àr för pilliga ibland och de Àr dubbelt sÄ stora, förhöjda och inte blanka.
Den Àr en icke fungerande demo ex. Bara titta pÄ klockslaget. Displayen Àr knivskarp i live bilderna.VÀldigt oskarp frÄn vissa vinklar. En synvilla förhoppningsvis.
'
Den Àr en icke fungerande demo ex. Bara titta pÄ klockslaget. Displayen Àr knivskarp i live bilderna.
DW-H5600-1JRă41,800ćĂr det nĂ„gon som har en aning om vad priset blir pĂ„ för 5600 - pulsmodellerna?
Sömnbevakningen var det jag gillade mest med min Apple Watch. PulsmÀtaren var kajko, varje morgon mellan kl 4-5 sÄ varnade den för lÄg puls. Visst, min vilopuls Àr helt okej men 40 slag per minut kan inte vara hÀlsosamt.Tips : PulsmÀtaren kan anvÀndas till andra saker ocksÄ. Jag anvÀnder ibland pulsmÀtaren för att se durationen pÄ sömnen. Vaknar jag till för att gÄ och kissa syns det ju som en hög peak pÄ kurvan. Ibland kommer jag inte ihÄg om jag har gÄtt upp för att pinka och dÄ Àr det fint att kunna mina nattliga förehavanden pÄ en kurva. T ex min Garmin visar 4h historik och dÀr kan jag se om jag har vaknat till under natten ^^ (nej, sömnappen litar jag inte pÄ alls).
Har klockan blivit med stÄlbezel??Ser ni nÄn skillnad pÄ mina bilder? FrÄn iPhone 12 Mini till 14. Utan Bankid.
Stort grattis!!Tack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
Det blev en dotter. En G-Shockers mini vÀntar pÄ henne hemma.
Grattis till Baby-G (för det kommer hon vÀl heta)Tack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
Grattis till den mÀktigaste paketöppningen du fÄr i livetTack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
Japp det syns tydligt pÄ bilderna att du nu saknar BankIDSer ni nÄn skillnad pÄ mina bilder? FrÄn iPhone 12 Mini till 14. Utan Bankid.
Nu tycker jag du Àr lite gnÀllig faktiskt, skÀrp dig!KÀnns ju inget vidare med den typen av smÄ försÀnkta knappar pÄ en trÀningsklocka. Lycka till att trycka pÄ de dÀr med vantar (eller om du Àr blöt och kall om fingrarna) nÀr du Àr ute och springer pÄ höst, vinter och vÄr. Jag tycker att knapparna pÄ min Garmin Instinct 2s Àr för pilliga ibland och de Àr dubbelt sÄ stora, förhöjda och inte blanka.
Stort grattis till hela familjen dragonhfTack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
DW-H5600-1JRă41,800ć
DW-H5600-2JRă41,800ć
DW-H5600MB-1JRă44,000ć
DW-H5600MB-2JRă44,000ć
DW-H5600EX-1JRă60,500ć
Sömnbevakningen var det jag gillade mest med min Apple Watch. PulsmÀtaren var kajko, varje morgon mellan kl 4-5 sÄ varnade den för lÄg puls. Visst, min vilopuls Àr helt okej men 40 slag per minut kan inte vara hÀlsosamt.