• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PÄ vÀg till bb, vÄrt första barn ska ut idag.
434A9B07-066F-42BC-8737-FFF4614CAD04.jpeg

Hoppas att allt gÄr bra!
Host hum. Glöm inte wrist-shot pÄ bebin (nÀr frun tittar Ät ett annat hÄll). ^^

KĂ€nns ju inget vidare med den typen av smĂ„ försĂ€nkta knappar pĂ„ en trĂ€ningsklocka. Lycka till att trycka pĂ„ de dĂ€r med vantar (eller om du Ă€r blöt och kall om fingrarna) nĂ€r du Ă€r ute och springer pĂ„ höst, vinter och vĂ„r. đŸ€š Jag tycker att knapparna pĂ„ min Garmin Instinct 2s Ă€r för pilliga ibland och de Ă€r dubbelt sĂ„ stora, förhöjda och inte blanka.

KĂ€nns ju inget vidare med den typen av smĂ„ försĂ€nkta knappar pĂ„ en trĂ€ningsklocka. Lycka till att trycka pĂ„ de dĂ€r med vantar (eller om du Ă€r blöt och kall om fingrarna) nĂ€r du Ă€r ute och springer pĂ„ höst, vinter och vĂ„r. đŸ€š Jag tycker att knapparna pĂ„ min Garmin Instincs 2s Ă€r för pilliga ibland och de Ă€r dubbelt sĂ„ stora, förhöjda och inte blanka.
Bara att flytta till ett varmare land. Problem solved 😅

Tips : PulsmÀtaren kan anvÀndas till andra saker ocksÄ. Jag anvÀnder ibland pulsmÀtaren för att se durationen pÄ sömnen. Vaknar jag till för att gÄ och kissa syns det ju som en hög peak pÄ kurvan. Ibland kommer jag inte ihÄg om jag har gÄtt upp för att pinka och dÄ Àr det fint att kunna mina nattliga förehavanden pÄ en kurva. T ex min Garmin visar 4h historik och dÀr kan jag se om jag har vaknat till under natten ^^ (nej, sömnappen litar jag inte pÄ alls).

Tips : PulsmÀtaren kan anvÀndas till andra saker ocksÄ. Jag anvÀnder ibland pulsmÀtaren för att se durationen pÄ sömnen. Vaknar jag till för att gÄ och kissa syns det ju som en hög peak pÄ kurvan. Ibland kommer jag inte ihÄg om jag har gÄtt upp för att pinka och dÄ Àr det fint att kunna mina nattliga förehavanden pÄ en kurva. T ex min Garmin visar 4h historik och dÀr kan jag se om jag har vaknat till under natten ^^ (nej, sömnappen litar jag inte pÄ alls).
Sömnbevakningen var det jag gillade mest med min Apple Watch. PulsmÀtaren var kajko, varje morgon mellan kl 4-5 sÄ varnade den för lÄg puls. Visst, min vilopuls Àr helt okej men 40 slag per minut kan inte vara hÀlsosamt.

KĂ€nns ju inget vidare med den typen av smĂ„ försĂ€nkta knappar pĂ„ en trĂ€ningsklocka. Lycka till att trycka pĂ„ de dĂ€r med vantar (eller om du Ă€r blöt och kall om fingrarna) nĂ€r du Ă€r ute och springer pĂ„ höst, vinter och vĂ„r. đŸ€š Jag tycker att knapparna pĂ„ min Garmin Instinct 2s Ă€r för pilliga ibland och de Ă€r dubbelt sĂ„ stora, förhöjda och inte blanka.
Nu tycker jag du Àr lite gnÀllig faktiskt, skÀrp dig!

(hĂ„ller med du sĂ„klart 😂)

Tillbaka
Topp