Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, en riktigt hÀftig klocka i ett alldeles enastÄende skick!Den Àr fantastisk! Grattis
HÀrligt! Stort grattisTack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
Det blev en dotter. En G-Shockers mini vÀntar pÄ henne hemma.
Mycket bÀttre Àn sÄ dÀr blir det vÀl inte med en mobilkamera? Ser bra ut!Ser ni nÄn skillnad pÄ mina bilder? FrÄn iPhone 12 Mini till 14. Utan Bankid.
FrÀckt! En lite udda trippel!
Den ser riktigt fin ut! GrattisJa, en riktigt hÀftig klocka i ett alldeles enastÄende skick!
2 Är gammal... Enda som stÄr att finna Àr detta! TvÄ pyttesmÄ hairlines. Fantastiskt!
Riktigt grym! Inser att bilderna inte riktigt ger den rÀttvisa.
The watch battery is rechargeable with the included proprietary USB cable or by solar. This is not a âTough Solarâ watch, so it cannot be fully powered by solar if all the functions are used regularly, but the time display can be driven by solar alone. The wired charging time is approximately three hours, and a full charge will last about a week when used for about one hour per day, according to Casio. On a full charge without further solar charging, the watch will run for about 35 hours in activity mode with the heart rate monitor on. In watch mode with the hear rate monitor turned off, the battery life is approximately one month, and with power saving on, it is about 11 months.
G-Shock G-SQUAD DW-H5600 fitness watch with heart rate monitor is based on the original G-Shock design - G-Central G-Shock Fan Site
Casio announced the upcoming G-Shock G-SQUAD DW-H5600 fitness watch on G-Shock's 40th birthday.www.g-central.com
Till er som inte provat MR-G Àn sÀger jag bara, don't do it.
Eller stÄ ditt kast, bida ditt misstag och var sen beredd pÄ att behöva ta stryptag pÄ plÄnkan.
Ja, det Àr sant. Alla kommer inte med tuffa prislappar.Jag skulle ju vilja vÀnda pÄ resonemanget, mer MR-G Ät folket och dÄ gÀrna i titan, Àr ju billigare Àn man tror.
Ăldre MRG brukar vara i stĂ„l ocksĂ„.Ja, det Ă€r sant. Alla kommer inte med tuffa prislappar.
Som jag uppfattat det Àr MR-G = titan. Men korrigera mig gÀrna om jag har fel.
HÄller helt med. MR-G överraskade mycket positivt. VÀldigt fint detaljarbete och en fantastisk skarp, nÀstan vass, bearbetning av lÀnk och boett. Fick bli en arkivbild.Till er som inte provat MR-G Àn sÀger jag bara, don't do it.
Eller stÄ ditt kast, bida ditt misstag och var sen beredd pÄ att behöva ta stryptag pÄ plÄnkan.
Grattis grattis!!!Tack alla. BÄde mamma och bebis mÄr bra.
Det blev en dotter. En G-Shockers mini vÀntar pÄ henne hemma.