• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dags för besiktning av Äket igen.
Tror pÄ en nollpoÀngare, men det ÄterstÄr att se...
20230413_075612.jpg

Edit: Ironcastle vs OPUS bilbesiktning : 1-0 âœŒïžđŸ„°

Senast Àndrad:
Det första man blir blind pĂ„ Ă€r ögonen heter det visst 😜. Jag var helt insnöad pĂ„ den gamla symbolen ovanför sekunderna
Hehe, liknande hĂ€nde mig hĂ€romdagen. Brukar aldrig ha alarm/signal aktiverat, men aktiverade signal för skojs skull och tyckte displayen sĂ„g konstig ut innan jag insĂ„g att indikatorerna sitter dĂ€r de sitter 😅 Var sĂ„ van vid att den ytan skulle vara tom.

Finns en pÄ tratten om du skulle vara intresserad :) inte jag som sÀljer men bara som ett tips.

Den han frĂ„gar efter finns pĂ„ tratten ocksĂ„. 🙂

I dag blev det lite tillskott i Casio-lÄdan! Lokala guldhandlaren stÀnger ner, 50% pÄ alla Casio bland annat. Fanns nÄn halvstÄl oak ocksÄ, men den lÀmnade jag till nÄgon annan.
casio haul 1.jpg

casio haul 2.jpg

Har alltid gillat de hÀr GA-900 med gula detaljer. GA-900-1AER, nÀrmare bestÀmt.
casio haul 3.jpg

Skulle dock behöva korta flÀrpen lite... Àr det nÄgot man kan göra med ett rakblad och fÄ bra resultat?

I dag blev det lite tillskott i Casio-lÄdan! Lokala guldhandlaren stÀnger ner, 50% pÄ alla Casio bland annat. Fanns nÄn halvstÄl oak ocksÄ, men den lÀmnade jag till nÄgon annan.
casio haul 1.jpg

casio haul 2.jpg

Har alltid gillat de hÀr GA-900 med gula detaljer. GA-900-1AER, nÀrmare bestÀmt.
casio haul 3.jpg

Skulle dock behöva korta flÀrpen lite... Àr det nÄgot man kan göra med ett rakblad och fÄ bra resultat?

Visst gĂ„r det att kapa med en mattkniv/rakblad, dĂ€remot sĂ„ Ă€r det svĂ„rt att sĂ€ga hur bra det blir eftersom det mesta dĂ€r hĂ€nger pĂ„ den som hĂ„ller i bladet đŸ€”đŸ˜.
StĂ„l-linjal och vass mattkniv samt skĂ€ra varsamt i samma spĂ„r ett antal gĂ„nger borde funka bra đŸ€”đŸ‘.

Visst gĂ„r det att kapa med en mattkniv/rakblad, dĂ€remot sĂ„ Ă€r det svĂ„rt att sĂ€ga hur bra det blir eftersom det mesta dĂ€r hĂ€nger pĂ„ den som hĂ„ller i bladet đŸ€”đŸ˜.
StĂ„l-linjal och vass mattkniv samt skĂ€ra varsamt i samma spĂ„r ett antal gĂ„nger borde funka bra đŸ€”đŸ‘.
Plastlinjal och skÀrbrÀnnare var det! :D Tack, dÄ ska jag nog vÄga mig pÄ det tids nog!

Den hĂ€r Ă€r bra prissatt! 👌

Den hĂ€r Ă€r bra prissatt! 👌
Det Àr den. Har ju varit trög hittills. Hade varit bra sugen om det inte vore för kombination svart-blÄ. FÄr inte ihop den alls faktiskt. Tavlan Àr ocksÄ annorlunda, men jag kan tÀnka mig att den ser schysst ut IRL.

Tillbaka
Topp