Halloj! Det var ett tag sen jag var inne, inte hÀnt supermycket, men idag landade ett nyförvÀrv! GW-3500BD-1A.
FrÀn modell. Extra coolt att indikationerna för knapparna Àr sjÀlvlysande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Halloj! Det var ett tag sen jag var inne, inte hÀnt supermycket, men idag landade ett nyförvÀrv! GW-3500BD-1A.
Inte BARA det som sÄlde in den.. Men.. Lite i alla fall..FrÀn modell. Extra coolt att indikationerna för knapparna Àr sjÀlvlysande
Inte omöjligt alls MÄnga som var ooc klÀmde o kÀndeLyckades du rekrytera nÄn hit dÄ?
Hehe. Hann inte kolla sÄ mycket pÄ det andra, hade folk som ville kolla G-shock nÀstan hela tidenInte mycket att se alltsÄ.
SÄ klart!Inte omöjligt alls MÄnga som var ooc klÀmde o kÀnde
Hehe. Hann inte kolla sÄ mycket pÄ det andra, hade folk som ville kolla G-shock nÀstan hela tiden
Det var lite sÄ hÀr oxÄ. Slutet sÀllskap. Klockor överallt.SÄ klart!
De GTG jag har varit med pÄ, dÀr har har vi lÀmnat vÄra klockor nÀstan vind för vÄg, dock har det bara varit kÀnda personer och anonym lÄst lokal.
M a o har det funnits tid för att klÀmma pÄ en massa annat.
Ja, nÀst efter Kikuo-san Àr vÀl du den största G-shock karaktÀren vi har att tillgÄ, sÄ jag förstÄr att det var mÄnga frÄgorDet var lite sÄ hÀr oxÄ. Slutet sÀllskap. Klockor överallt.
Men det var mycket frÄgor om G'na, sÄ det var bara att försöka svars
NÀr @roosterman upptÀcker att alla klockorna han hade med sig i vÀskan har fÄtt sina alarm stÀllda pÄ 01:14, 01:35, 02:02, 02:23, 02:37, 03:10, 03:24 etc.dÀr har har vi lÀmnat vÄra klockor nÀstan vind för vÄg
LÄter som att det kommer bli en lÄÄÄÄÄÄÄÄng nattNÀr @roosterman upptÀcker att alla klockorna han hade med sig i vÀskan har fÄtt sina alarm stÀllda pÄ 01:14, 01:35, 02:02, 02:23, 02:37, 03:10, 03:24 etc.
Den dÀr Àr riktigt trevlig. Vad har den för ref egentligen?
Ja den Àr en favorit! G-056BDen dÀr Àr riktigt trevlig. Vad har den för ref egentligen?