En stund i solen mot en södervÀgg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den duon gÄr att göra en exit med.
SÄ jÀkla fin!Damm- och vattenfalltömmarG
Kontrar med pizzabullar.Traditionsenlig lördagspizza
Ligger en pÄ auktion pÄ eBay just nu. Slutar i morgon... Cirkus 930 spÀnn just nu. Haft span pÄ den, men det blev annatSÄ jÀkla fin!
Paus i klocklÄdebyggandet... Nu blire en runda till storbyn istÀllet
Hyffsad fÀrgmatch med bilen iaf
Tack för tipset!Ligger en pÄ auktion pÄ eBay just nu. Slutar i morgon... Cirkus 930 spÀnn just nu. Haft span pÄ den, men det blev annat
Det finns nÄgra fler tuffingar i samma collection, GW-9100an dÀr skulle jag inte tacka nej till t.ex:SÄ jÀkla fin!
Bra lösning! Hur mÄnga fÄr du plats med?Vad gör man nÀr man blir bjuden till ett GTG i hemmakrokarna och inte har nÄgot annat Àn en ICAkasse att transportera klockor i???
Man fÄr vÀl helt enkelt bygga en lÄda dÄ...
Alltid ute i god tid oxÄ
Det finns nÄgra fler tuffingar i samma collection, GW-9100an dÀr skulle jag inte tacka nej till t.ex:
https://shockbase.org/watches/collection_dyn.php?collection=Men In Rescue Orange
Riktigt snygg!Nytt pÄ handleden, Casioak Futur
Absolut en semistÄlis, GMW-b5000G.Om man vill ha en med stÄldetaljer (men inte lÀnk i stÄl), vilken Àr roligast tycker ni? NÄgon som har nÄgon att rekommendera?
Ja, den Àr inte dum...Absolut en semistÄlis, GMW-b5000G.
NÄgot som kommer att landa hos mig tids nog Àr en GM-2100C-5AER. Bra pris pÄ Zalando nuOm man vill ha en med stÄldetaljer (men inte lÀnk i stÄl), vilken Àr roligast tycker ni? NÄgon som har nÄgon att rekommendera?
27 styckenBra lösning! Hur mÄnga fÄr du plats med?
NÄgon som har en komplett G-Shock-box till salu? Annars fÄr det bli Ebay..