Helt rÀtt utformning!Blev rÀtt ok om jag fÄr sÀga sjÀlv
Med tvÄ vÄningar oxÄ
Ser ut som du ska ut pÄ safari! Bara att montera snorkel pÄ Saaben och off-roadhjul.
Eller sÄ fÄr du ta ökenrÄttan till trÀffen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Helt rÀtt utformning!Blev rÀtt ok om jag fÄr sÀga sjÀlv
Med tvÄ vÄningar oxÄ
Den ser grym ut. NÄgon som har?NÄgot som kommer att landa hos mig tids nog Àr en GM-2100C-5AER. Bra pris pÄ Zalando nu
Men man kan inte klÀmma in ett "vanligt" natoband pÄ en sÄdan dÀr om man vill byta fÀrg vÀl?NÄgot som kommer att landa hos mig tids nog Àr en GM-2100C-5AER. Bra pris pÄ Zalando nu
Nej du fÄr nog köpa adapter till det. JaysAndKays Àr bÀst har jag hörtMen man kan inte klÀmma in ett "vanligt" natoband pÄ en sÄdan dÀr om man vill byta fÀrg vÀl?
Men man kan inte klÀmma in ett "vanligt" natoband pÄ en sÄdan dÀr om man vill byta fÀrg vÀl?
Ah, dÄ misstog jag mig i tidigare svar. My badCasios egna adaptrar, som den ser ut att ha, har springbars och tar 20 mm-band. SÄ ja, det bör inte vara nÄgra problem med nato eller liknande,
Vem blir först med rallylÀder???
Tack! Nu blev jag sugen!Casios egna adaptrar, som den ser ut att ha, har springbars och tar 20 mm-band. SÄ ja, det bör inte vara nÄgra problem med nato eller liknande,
Vem blir först med rallylÀder???
Ăr det en GWX-8904K man skĂ„dar dĂ€r inne? FĂ„r man se en wristshot pĂ„ den?HĂ€r ocksĂ„.
Lyckades du rekrytera nÄn hit dÄ?Det var iaf ett par till G-shocks pÄ GTG'n jag just var pÄ
Och lite annat.. Bla Celegin, Squale och en blingig Hublot
Inte mycket att se alltsÄ.Det var iaf ett par till G-shocks pÄ GTG'n jag just var pÄ
Och lite annat.. Bla Celegin, Squale och en blingig Hublot