• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon alla.

IMG_4501.jpeg

Skulle anvĂ€nda min GW-8230 idag och noterade att den inte bytt till sommartid. LĂ€ste pĂ„ lite och jag kunde inte se att den har MB-6, Ă„tminstone sĂ„g jag inte det vid en snabblĂ€sning. Trodde att alla GW hade MB-6 och TS. Har jag missat nĂ„got, eller har jag som vanligt lĂ€st för slarvigt 😊

Skulle anvĂ€nda min GW-8230 idag och noterade att den inte bytt till sommartid. LĂ€ste pĂ„ lite och jag kunde inte se att den har MB-6, Ă„tminstone sĂ„g jag inte det vid en snabblĂ€sning. Trodde att alla GW hade MB-6 och TS. Har jag missat nĂ„got, eller har jag som vanligt lĂ€st för slarvigt 😊
Hoppsan. Det hade jag oxĂ„ gissat med tanke pĂ„ beteckningen. GW brukar ju ha wave-ceptor/Multiband6, men alltid lĂ€r vi oss nĂ„t nytt🙂

Ja nÄt Ät det hÄllet. Egentligen Àr det konstigt hur de inte har behövt justera sina priser under pandemin, de hade kanske bra marginal frÄn början.

Ja eller hur. G-shock har till skillnad frÄn mÄnga andra mÀrken inte rört priserna pÄ lÀnge, det Àven innan pandemin tror jag.
De volymer de sÀljer med lÄg marginal per klocka var nog inte hÄllbart i lÀngden. Men det ska de ha kred för till skillnad frÄn andra som höjer bara för att.

NĂ„gon som har tips pĂ„ var man kan hitta GBD-H1000 till vettigt pris? Verkar vara slut pĂ„ mĂ„nga stĂ€llen. Den kanske har utgĂ„tt i samband med att H2000 lanserats? 😭

Nej, alla anvĂ€nds. Om nĂ„gon har tips pĂ„ bra nĂ€tbutik sĂ„ tar jag gĂ€rna emot det. Annars fĂ„r jag knata ivĂ€g till lokala Ă„terförsĂ€ljaren och höra mig för. Jag saknar redan min fĂ€rggranna fyrkant. đŸ˜©
Inte ett originalspÀnne, men du kan ju iaf anvÀnda klockan med det :)
PM sĂ„ löser vi det👍
IMG_20230419_213853.jpg

Tillbaka
Topp