Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det kan du byta sjÀlv, brukar bara sitta med ett bandstift.
Har du ett löst band med metallspÀnne sÄ bör du kunna anvÀnda det sÄ lÀngeTack. DÄ ska jag bara hitta ett spÀnne.
Kommande prishöjningar pÄ Casio i juni, 5-10%
æČć ±ïŒăšăăšăG-SHOCKć€äžăïŒć€ä»„éă : great G-SHOCK world
G-SHOCKăźć€äžăăæ±șćźă§ăăgshockjp.blog.jp
Hoppsan. Det hade jag oxÄ gissat med tanke pÄ beteckningen. GW brukar ju ha wave-ceptor/Multiband6, men alltid lÀr vi oss nÄt nyttSkulle anvÀnda min GW-8230 idag och noterade att den inte bytt till sommartid. LÀste pÄ lite och jag kunde inte se att den har MB-6, Ätminstone sÄg jag inte det vid en snabblÀsning. Trodde att alla GW hade MB-6 och TS. Har jag missat nÄgot, eller har jag som vanligt lÀst för slarvigt
Nej, alla anvÀnds. Om nÄgon har tips pÄ bra nÀtbutik sÄ tar jag gÀrna emot det. Annars fÄr jag knata ivÀg till lokala ÄterförsÀljaren och höra mig för. Jag saknar redan min fÀrggranna fyrkant.Har du ett löst band med metallspÀnne sÄ bör du kunna anvÀnda det sÄ lÀnge
Ja nÄt Ät det hÄllet. Egentligen Àr det konstigt hur de inte har behövt justera sina priser under pandemin, de hade kanske bra marginal frÄn början.Inflation?
Ska kolla om jag har nÄt liggandes hemma sen .Nej, alla anvÀnds. Om nÄgon har tips pÄ bra nÀtbutik sÄ tar jag gÀrna emot det. Annars fÄr jag knata ivÀg till lokala ÄterförsÀljaren och höra mig för. Jag saknar redan min fÀrggranna fyrkant.
Ăr den en 5035 med glaset frĂ„n 5030?
Ja nÄt Ät det hÄllet. Egentligen Àr det konstigt hur de inte har behövt justera sina priser under pandemin, de hade kanske bra marginal frÄn början.
Enda sÀttet att hÄlla psyket pÄ en bra nivÄMan, du gymmar nÀstan varje dag eller? ^^
Glas frĂ„n 5030, modul frĂ„n 5735, bezel frĂ„n 5030C, band frĂ„n GW-5000! Sammanfogad av @Tampa_blord.Ăr den en 5035 med glaset frĂ„n 5030?
Inte ett originalspÀnne, men du kan ju iaf anvÀnda klockan med detNej, alla anvÀnds. Om nÄgon har tips pÄ bra nÀtbutik sÄ tar jag gÀrna emot det. Annars fÄr jag knata ivÀg till lokala ÄterförsÀljaren och höra mig för. Jag saknar redan min fÀrggranna fyrkant.