Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nyaste tillskottet börjar bli en favorit bland mina gshock
SÄ nÀra jag hade min pÄ idag ocksÄ, men den rÄkade ut för ett köttfÀrsÄshaveri igÄr kvÀll och behöver en rengöring förstGod G-lidemorgon
Vad Àr det dÀr för frÀsigt ihop-plock? GA-B2100-9AER i alla fall? Originaldelar resten?
Tack! Det Àr en GA-B2100C-9A med bezel frÄn GA-2100-4A och band frÄn GA-2100THS och svart spÀnne. Originaldelar allihopa.Vad Àr det dÀr för frÀsigt ihop-plock? GA-B2100-9AER i alla fall? Originaldelar resten?
Snyggt i alla fall
Men man kan inte klÀmma in ett "vanligt" natoband pÄ en sÄdan dÀr om man vill byta fÀrg vÀl?
Jag fÄr rÀtta mig sjÀlv hÀr, det Àr snarare 21 mm bredd i Casios adaptrar.Casios egna adaptrar, som den ser ut att ha, har springbars och tar 20 mm-band. SÄ ja, det bör inte vara nÄgra problem med nato eller liknande,
Vem blir först med rallylÀder???
Jag har en jag kan slÀppa om du Àr sugen.NÄgon som har tips pÄ var man kan hitta GBD-H1000 till vettigt pris? Verkar vara slut pÄ mÄnga stÀllen. Den kanske har utgÄtt i samband med att H2000 lanserats?
Det Àr 20mm bredd.Jag fÄr rÀtta mig sjÀlv hÀr, det Àr snarare 21 mm bredd i Casios adaptrar.
Det Àr 20mm bredd.
Min Àr frÄn en GM-5600EY. Jag mÀtte bara bandet och det Àr 20mm bredd. Det gÄr sÀkert att klÀmma in ett 21mm band ocksÄ.Ok, dÄ finns det uppenbarligen olika varianter för jag mÀtte mina till 21 mm. Dessa kom dock med en DW-5600.
ooof den dÀr skulle man vilja ha...
Studio Ghibli's theme park Ghibli Park is releasing a collaborative G-Shock DW-5600 watch - G-Central G-Shock Fan Site
Ghibli Park, the theme park of beloved anime maker Studio Ghibli, is releasing a G-Shock DW-5600 collaboration. A tweet from Ghibli Park states, "At thewww.g-central.com
Schysst! Canvas-bandet sitter bÀttre dÀr Àn pÄ Porter-square IMO.
Tack! Ja, det blir inte lika top-tung som pÄ Porter.Schysst! Canvas-bandet sitter bÀttre dÀr Àn pÄ Porter-square IMO.
Lite trÄkig eller? TÀnker bara vilka fantastiska varelser det finns i ghiblis vÀrld och vi fÄr en liten sotis. En klocka med no-face ansikte pÄ skÀrmen nÀr man tÀnder lampan hade varit frÀckt = Dooof den dÀr skulle man vilja ha...
Riktigt trevlig, kul för dig