• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon!
Ny vecka, nya möjligheter. :)

9D3DB580-F165-4C74-AA65-30E845F299EA.jpeg

Jag kÀnner att de klockor jag har (en pÄ ingÄng) Àr bra som det Àr, men ja trodde aldrig dagen skulle komma dÄ man sitter Ä tÀnker/drömmer om en StÄlis ^^ har en icke orginal nu, men en orignal med screwback, lite mer vikt, solar.... mmmmh (homer ljud). nÄgon gÄng i framtiden blir det nog att införskaffa en sÄdan!

NI som har en stÄlis, upp med lite bilder Àr ni snÀlla :)

Jag kÀnner att de klockor jag har (en pÄ ingÄng) Àr bra som det Àr, men ja trodde aldrig dagen skulle komma dÄ man sitter Ä tÀnker/drömmer om en StÄlis ^^ har en icke orginal nu, men en orignal med screwback, lite mer vikt, solar.... mmmmh (homer ljud). nÄgon gÄng i framtiden blir det nog att införskaffa en sÄdan!

IMG_20230424_135128.jpg

IMG_20230424_134937.jpg

Fick bli en gammal bild. Men det Àr klart att du behöver en stÄlis.
IMG_4465.jpeg

En moddad StĂ„lis 🙂
PXL_20221213_080609077-02.jpeg

Senast Àndrad:
Enligt lokala ÄterförsÀljaren (KM i Globen) sÄ sÀljs inte sÄdana hÀr spÀnnen separat utan man mÄste köpa hela bandet. Innan jag gör det sÄ tÀnkte jag kolla om det Àr nÄgon hÀr som har ett fÀrgglatt plastspÀnne över som passar 5600-serien. MÄste inte vara lila.

4247DD2C-D8B5-462E-802B-8CC79FFFC5B6.jpeg

Enligt lokala ÄterförsÀljaren (KM i Globen) sÄ sÀljs inte sÄdana hÀr spÀnnen separat utan man mÄste köpa hela bandet. Innan jag gör det sÄ tÀnkte jag kolla om det Àr nÄgon hÀr som har ett fÀrgglatt plastspÀnne över som passar 5600-serien. MÄste inte vara lila.

4247DD2C-D8B5-462E-802B-8CC79FFFC5B6.jpeg
Du kan ersÀtta den som gÄtt sönder med en vanlig i metall om du har en vanlig metall spÀnne liggande nÄgonstans. Det Àr inte en vanlig stift i plastspÀnnen och du behöver en tÄng för att ta loss den.
PXL_20230424_155216400-01.jpeg

PXL_20230424_154649258.jpg
PXL_20230424_154618704.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp