Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilket kap du gjorde nÀr du knep den dÀr vackra rackarenGod morgon!
Ny vecka, nya möjligheter.
6640 Àr bara sÄ cleanVet att mÄnga Àr intresserade av nya DW-6600 och tror inte denna videon Àr delad hÀr tidigare va?
Ăr det Tokyo nĂ€sta med rutt över nordpolen?Reseklockan.
Med all rÀtt, coolaste 40-Äringen hittills.
Ăr det Tokyo nĂ€sta med rutt över nordpolen?
Ingen screwback .Vet att mÄnga Àr intresserade av nya DW-6600 och tror inte denna videon Àr delad hÀr tidigare va?
Jag kÀnner att de klockor jag har (en pÄ ingÄng) Àr bra som det Àr, men ja trodde aldrig dagen skulle komma dÄ man sitter Ä tÀnker/drömmer om en StÄlis ^^ har en icke orginal nu, men en orignal med screwback, lite mer vikt, solar.... mmmmh (homer ljud). nÄgon gÄng i framtiden blir det nog att införskaffa en sÄdan!
NI som har en stÄlis, upp med lite bilder Àr ni snÀlla
Fick bli en gammal bild. Men det Àr klart att du behöver en stÄlis.Jag kÀnner att de klockor jag har (en pÄ ingÄng) Àr bra som det Àr, men ja trodde aldrig dagen skulle komma dÄ man sitter Ä tÀnker/drömmer om en StÄlis ^^ har en icke orginal nu, men en orignal med screwback, lite mer vikt, solar.... mmmmh (homer ljud). nÄgon gÄng i framtiden blir det nog att införskaffa en sÄdan!
SsssssssmoooooookinŽFick bli en gammal bild. Men det Àr klart att du behöver en stÄlis.
Haha ja jag kÀnner nog de, alla mÄste vÀl genomgÄ de steget/fasen ocksÄ ^^Fick bli en gammal bild. Men det Àr klart att du behöver en stÄlis.
En moddad StÄlisJag kÀnner att de klockor jag har (en pÄ ingÄng) Àr bra som det Àr, men ja trodde aldrig dagen skulle komma dÄ man sitter Ä tÀnker/drömmer om en StÄlis ^^ har en icke orginal nu, men en orignal med screwback, lite mer vikt, solar.... mmmmh (homer ljud). nÄgon gÄng i framtiden blir det nog att införskaffa en sÄdan!
Snyggt!
Du kan ersÀtta den som gÄtt sönder med en vanlig i metall om du har en vanlig metall spÀnne liggande nÄgonstans. Det Àr inte en vanlig stift i plastspÀnnen och du behöver en tÄng för att ta loss den.Enligt lokala ÄterförsÀljaren (KM i Globen) sÄ sÀljs inte sÄdana hÀr spÀnnen separat utan man mÄste köpa hela bandet. Innan jag gör det sÄ tÀnkte jag kolla om det Àr nÄgon hÀr som har ett fÀrgglatt plastspÀnne över som passar 5600-serien. MÄste inte vara lila.
Bra info! Tack.Du kan ersÀtta den som gÄtt sönder med en vanlig i metall om du har en vanlig metall spÀnne liggande nÄgonstans. Det Àr inte en vanlig stift i plastspÀnnen och du behöver en tÄng för att ta loss den.