• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Zalando har ett gÀng roliga modeller till bra pris i helgen. GÄr att kombinera med rabattkoden HURRA15 för ytterligare 15%.

Denna till exempel
IMG_2733.jpeg

Stör mig sĂ„ enormt pĂ„ att de byter priser hux flux beroende pĂ„ dag đŸ€Šâ€â™‚ïž

Ryktet sÀger att denna sÀljer slut snabbt.
dw-5040pg-1_04.jpg

dw-5040pg-1_05.jpg

dw-5040pg-1_06.jpg

ryktet sÀger att vi i sverige inte ens fÄtt möjlighet att köpa Àn :/...hade planerat denna som 40-Ärs present till mig sjÀlv men sitter snÀllt och vÀntar pÄ att de ska komma in nÄgon stans.
Den Ă€r upplagd pĂ„ Kultacenters finska sidan sĂ„ den kommer snart. 🙂

Ska du köpa? :D

Japp, jag hĂ„ller span. Satt upp mig pĂ„ listor etc 😉. Köpa G-Shock Ă€r som att köpa Rolex nu uppenbarligen.

Senast Àndrad:
Hur trivs du med 6900? 🙂
Jag har valt att ge denna lite mer tid, mĂ„ste vĂ€ll ge den en chans att gulna ordentligt 😅
F17B7C41-65DB-4372-8B88-D908B60F9725.jpeg
JorĂ„ den Ă€r najs, bra klös i fĂ€rgerna ocksĂ„ đŸ‘đŸŒ
...fast man (jag) Àr ganska dum-inuti-hela-huvudet och har redan börjat spana pÄ den mindre GMD som jag tror Àr mer min tekopp.

NĂ„t transparent ska jag fasen ocksĂ„ ha en vacker dag, schysst ju! 🙂

Tillbaka
Topp