Zalando har ett gÀng roliga modeller till bra pris i helgen. GÄr att kombinera med rabattkoden HURRA15 för ytterligare 15%.
Denna till exempel
Stör mig sÄ enormt pÄ att de byter priser hux flux beroende pÄ dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Zalando har ett gÀng roliga modeller till bra pris i helgen. GÄr att kombinera med rabattkoden HURRA15 för ytterligare 15%.
Denna till exempel
Ăsch. Du skulle inte ha gĂ„tt promenad. Kanske hade varit bĂ€ttre att ta en cykelturFick hem GWX-8900, gick promenad, vill flippa.
Typiskt.
Vad har den hÀr bad boyen för ref?
Med andra ord Ă€r det hundens fel. Skönt att kunna skylla pĂ„ honom istĂ€llet för min egna klena handledĂsch. Du skulle inte ha gĂ„tt promenad. Kanske hade varit bĂ€ttre att ta en cykeltur
ryktet sÀger att vi i sverige inte ens fÄtt möjlighet att köpa Àn :/...hade planerat denna som 40-Ärs present till mig sjÀlv men sitter snÀllt och vÀntar pÄ att de ska komma in nÄgon stans.
Den Àr upplagd pÄ Kultacenters finska sidan sÄ den kommer snart.ryktet sÀger att vi i sverige inte ens fÄtt möjlighet att köpa Àn :/...hade planerat denna som 40-Ärs present till mig sjÀlv men sitter snÀllt och vÀntar pÄ att de ska komma in nÄgon stans.
Ska du köpa?Den Àr upplagd pÄ Kultacenters finska sidan sÄ den kommer snart.
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition DW-5040PG-1ER
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition -rannekello juhlistaa ensimmÀisen G-Shockin, DW-500 -mallin vuosipÀivÀÀ tÀllÀ limited edition -mallilla. Vuonna 1983 huhtikuussa markkinoille tuli DW-500 ja siitÀ asti G-Shock on jatkanut erityisen kestÀvien kellojen kehitystÀ...www.kulta-center.com
Japp, jag hÄller span. Satt upp mig pÄ listor etc . Köpa G-Shock Àr som att köpa Rolex nu uppenbarligen.Den Àr upplagd pÄ Kultacenters finska sidan sÄ den kommer snart.
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition DW-5040PG-1ER
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition -rannekello juhlistaa ensimmÀisen G-Shockin, DW-500 -mallin vuosipÀivÀÀ tÀllÀ limited edition -mallilla. Vuonna 1983 huhtikuussa markkinoille tuli DW-500 ja siitÀ asti G-Shock on jatkanut erityisen kestÀvien kellojen kehitystÀ...www.kulta-center.com
Inte alls avis lite för mÄnga för mig kanske men nÄgra hade jag gÀrna Àgt
Var det nÄn som skulle styra ett gruppköp? @yonsson ?Japp, jag hÄller span. Satt upp mig pÄ listor . Rena rama Rolex köer.
SÄ dÀr ja, en G-twist och jag blev helt sonika intresserad av ekonomi.Hur mycket ska styrrÀntan upp för att vi ska slippa kölistor för G-Shocks?
Ja, den ska jag ha.Ska du köpa?
Jag har inte fÄtt svar frÄn Globen, de skulle kolla tillgÀnglighet. Antagligen kunde de inte fÄ sÄ mÄnga, eller sÄ Àr GShock lÄngsamma med att svara.Var det nÄn som skulle styra ett gruppköp? @yonsson ?
Bra, dÄ fÄr man se den i trÄden iafJa, den ska jag ha.
Kodak Ä jag Àr ute pÄ ofrivillig lÄngpromenad
JorÄ den Àr najs, bra klös i fÀrgerna ocksÄHur trivs du med 6900?
Jag har valt att ge denna lite mer tid, mÄste vÀll ge den en chans att gulna ordentligt
Praktiskt material!...om man gillar att fÄ flisor, och en klocka som kommer stinka skogstroll efter en vecka dvsOm nÄgon har ledsnat pÄ resin och vill byta ut sin bezel till trÀ sÄ sÄg jag denna pÄ eBay
Hade ingen aning om att dom hittat en G-Shock pÄ Titanic!Om nÄgon har ledsnat pÄ resin och vill byta ut sin bezel till trÀ sÄ sÄg jag denna pÄ eBay