Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnyggt!RÄcksÄllid
GW5000 dÄ alltsÄ!!!
Kör en annan sorts sjÀlvplÄgeri hÀr....Dags för sjÀlvplÄgeri igen
Fungerar perfekt med AppenDags att testköra!
Tack @Dusse
Ja, det sitter en liten propeller i den vita takluckan. GÄr pÄ 12V och med feta kablar och batteri sÄ kan det kanske lyftaSkitsnyggt!
Har den propeller pÄ taket Àn? Det finns ju plats för en skaplig spis dÀr tÀnker jag
6000k!?Min Àr i utmÀrkt skick och jag gav 6000k.
Bara lÀnken lös kostar typ 3000. SÄ det Àr nog dÀr du hamnar.6000k!?
Den Àr cool, absolut, men 6000k kÀnns vÀl ÀndÄ i överkant
Jag kÀnner mig liite, men bara liite, jÀvig i Àmnet....Som smÄbarnsförÀlder anvÀnder jag typ bara denna numera. TÄl dregel ifrÄn bebisen och boxande leksaksbilar ifrÄn 3 Äringen. Funderar pÄ att gÄ över helt till G-Shock och tillöka med en Rangeman eller nÄgot annat kul, vad sÀger ni?
Helt min filosofi. En Rangeman och efter det en GWG-1000. Och sen en stÄlis. Och sen..Som smÄbarnsförÀlder anvÀnder jag typ bara denna numera. TÄl dregel ifrÄn bebisen och boxande leksaksbilar ifrÄn 3 Äringen. Funderar pÄ att gÄ över helt till G-Shock och tillöka med en Rangeman eller nÄgot annat kul, vad sÀger ni?
KÀnner lite sÄ, ju mer jag grÀver in mig i G-Shocks, desto fler vill man ha..Helt min filosofi. En Rangeman och efter det en GWG-1000. Och sen en stÄlis. Och sen..
KÀnner lite sÄ, ju mer jag grÀver in mig i G-Shocks, desto fler vill man ha..
Till skillnad frÄn @roosterman Àr jag helt objektiv nÀr jag sÀger: Klart du ska ha en Rangeman.Som smÄbarnsförÀlder anvÀnder jag typ bara denna numera. TÄl dregel ifrÄn bebisen och boxande leksaksbilar ifrÄn 3 Äringen. Funderar pÄ att gÄ över helt till G-Shock och tillöka med en Rangeman eller nÄgot annat kul, vad sÀger ni?
Snyggt!
En vÀlbalanserad femling dÀr rent estetiskt dÀr mÄ jag sÀgaTill skillnad frÄn @roosterman Àr jag helt objektiv nÀr jag sÀger: Klart du ska ha en Rangeman.
Ps. Inte bara stÄlisar som Àr vÀlsynkade @Aros
Vet du om det finns nÄt liknande lÀnk-ish till den mindre Ättakanten?Fick bli en lÀnk pÄ den oxÄ
Den dÀr ser riktigt bra ut! Var kommer lÀnken ifrÄn?Fick bli en lÀnk pÄ den oxÄ
Det Àr en AM-lÀnk som liknar den första modellen kombilÀnk.Den dÀr ser riktigt bra ut! Var kommer lÀnken ifrÄn?