• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inleder ocksĂ„ helgen pĂ„ gymmet đŸ‹ïž

PXL_20230428_140503541.jpg

Kikar pÄ en G-Shock GBD-200-2ER och den ska frÀmst anvÀndas vid löpning.
Vad har ni att sĂ€ga om den? Är lite blandade recensioner och har kollat lite videor pĂ„ Youtube.
Tyckte tidtagaruret var lite lustigt att det inte visade hundradelar

Den har alla funktioner jag behöver och förvÀntar mig inte att den ska vara som en smartwatch (som jag vÀgrar bÀra).

Men lite plus och minus frĂ„n forumets medlemmar vore kanon!🙂

Ja, det lÄter som en hel nÀve G's i bara delar. Och ett antal timmars bök.
Du fÄr rÀdda en annan individ av samma hotade art.

Ja den berÀkningen kom jag fram till ocksÄ.

Men den bilen har varit vĂ€ldigt felfri de Ă„ren jag Ă€gt den innan. Nu kom allt 😔. Ja jag skulle vilja men kan bli mĂ€rkesbyte. Börjar bli lite komplicerat med vissa delar tyvĂ€rr.

Blir nog sÀljes för nÄgra tusenlappar eller nÄgot

Ja den berÀkningen kom jag fram till ocksÄ.

Men den bilen har varit vĂ€ldigt felfri de Ă„ren jag Ă€gt den innan. Nu kom allt 😔. Ja jag skulle vilja men kan bli mĂ€rkesbyte. Börjar bli lite komplicerat med vissa delar tyvĂ€rr.

Blir nog sÀljes för nÄgra tusenlappar eller nÄgot
Okej att jag Ă€r jĂ€vig men om den Ă€r fin karossmĂ€sdigt Ă€r den lĂ€tt vĂ€rd att fixa. Inga direkt dyra delar om man köper pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle. Alternativt kollar efter Opeldelar😉
Gravityn för lite G-topic😁
IMG_20230428_193820.jpg

Sponsrar @hepanter med ett par liter, det Àr jag allt skyldig nu nÀr jag fÄr bara en sÄ fin klocka. Den luktar dock inte kobajs, smÄtt besviken.
20230428_194259-01.jpeg

20230428_194659-01.jpeg
Grymt snygg klocka och tack för sponsringen det behövs nu nÀr mjölkpriset har sjunkit 1,50.

Tror bara den anvĂ€ndes cirka 3 dagar pĂ„ gĂ„rden. NĂ€r man tvĂ€ttar dem varje kvĂ€ll sĂ„ sĂ€tter sig ingen lukt😂👍
Den sitter skitbra pĂ„ dig 👍

Okej att jag Ă€r jĂ€vig men om den Ă€r fin karossmĂ€sdigt Ă€r den lĂ€tt vĂ€rd att fixa. Inga direkt dyra delar om man köper pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle. Alternativt kollar efter Opeldelar😉
Gravityn för lite G-topic😁
IMG_20230428_193820.jpg
Köööööp😁.

Den Àr ok som bruksbil med 4Äring som klÀttar runt. Jag kan tyvÀrr inte skruva vÀrst mycket sjÀlv. Har inte kunskapen. Lite rostiga skÀrmkanter och rosthÄl i bakre ljuddÀmparen ocksÄ.

Tillbaka
Topp