Inleder ocksÄ helgen pÄ gymmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt. Antar att man bara fÄr svÀlja priset..
Finns nog mycke styrka i den klockan den sista frÄn hepanter den bÀr pÄ de största superbonnakrafternaFinns mÄnga starka pöjkar hÀr, jag Àr nog lÄng ifrÄn starkast Vet faktiskt inte vad jag maxar i tex bÀnk. MÄnga Är sedan jag testade
Blev lite nyfiken pÄ portern@hepanter sÄ du lurkar hÀr fortfarande
DĂ€r tog nog min pch saabens resa tillsammans slut G
Ja, det lÄter som en hel nÀve G's i bara delar. Och ett antal timmars bök.DÀr tog nog min pch saabens resa tillsammans slut G
Ja, det lÄter som en hel nÀve G's i bara delar. Och ett antal timmars bök.
Du fÄr rÀdda en annan individ av samma hotade art.
Okej att jag Àr jÀvig men om den Àr fin karossmÀsdigt Àr den lÀtt vÀrd att fixa. Inga direkt dyra delar om man köper pÄ rÀtt stÀlle. Alternativt kollar efter OpeldelarJa den berÀkningen kom jag fram till ocksÄ.
Men den bilen har varit vÀldigt felfri de Ären jag Àgt den innan. Nu kom allt . Ja jag skulle vilja men kan bli mÀrkesbyte. Börjar bli lite komplicerat med vissa delar tyvÀrr.
Blir nog sÀljes för nÄgra tusenlappar eller nÄgot
Grymt snygg klocka och tack för sponsringen det behövs nu nÀr mjölkpriset har sjunkit 1,50.Sponsrar @hepanter med ett par liter, det Àr jag allt skyldig nu nÀr jag fÄr bara en sÄ fin klocka. Den luktar dock inte kobajs, smÄtt besviken.
Först "Trap Jaw" och nu "Beast Man", man börjar undra ifall @roosterman samlar pÄ Masters of the Universe- G's.NÀdu... Det fÄr rÀcka med en Rangeman, en GD-100 och en BlÄtandsoak
Fast nu har ju iofs lokala uris 20% pÄ hela sortimentet.....
GD-100an bara för att den Àr sÄ fÀrgbombig
Najs!!! ( Trap jaw Àr min favvo btw men beast man e ju bra tung han med!)Först "Trap Jaw" och nu "Beast Man", man börjar undra ifall @roosterman samlar pÄ Masters of the Universe- G's.
Hade aldrig kunnat gissa!Trap jaw Àr min favvo btw
Haha ja men ja just det ja..Hade aldrig kunnat gissa!
Okej att jag Àr jÀvig men om den Àr fin karossmÀsdigt Àr den lÀtt vÀrd att fixa. Inga direkt dyra delar om man köper pÄ rÀtt stÀlle. Alternativt kollar efter Opeldelar
Gravityn för lite G-topic
Köööööp.Okej att jag Àr jÀvig men om den Àr fin karossmÀsdigt Àr den lÀtt vÀrd att fixa. Inga direkt dyra delar om man köper pÄ rÀtt stÀlle. Alternativt kollar efter Opeldelar
Gravityn för lite G-topic
Köööööp.
Den Àr ok som bruksbil med 4Äring som klÀttar runt. Jag kan tyvÀrr inte skruva vÀrst mycket sjÀlv. Har inte kunskapen. Lite rostiga skÀrmkanter och rosthÄl i bakre ljuddÀmparen ocksÄ.
Lika bra som vanligt. Sluta aldrig.Trevlig Valborgshelg!