• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det tar sin lilla tid ibland bara innan bestÀllningen skickas. Men nu Àr den pÄ vÀg!

Screenshot_20230428_130358_DuckDuckGo.jpg
Bra pris.
Screenshot_2023-04-28-13-32-11-22_b5f6883d2c20a96c53babc0b4ac88108.jpg

Via Amazon = utan avgifterna 😁
Det blir totalt 1 417,41kr med avgifter. Jag betalade 2 162,64kr. 😠.
Den annonsen fanns inte nÀr jag bestÀllde. Eller sÄ fanns den nere i listan sÄ jag inte sÄg den.
Om man söker efter en specifik modell sÄ borde de trÀffarna finnas samlade först, men sÄ Àr det inte. De kan ligga inblandade bland andra modeller nerÄt i listan.
Eller rÀttare sagt: det borde inte komma andra trÀffar alls om man söker pÄ en specifik modell!
URUSELT...

Senast Àndrad:
Moms rÀknas ut nÀr du checkar ut, sÄ 95USD/0.8 blir slutpris... SÄ har det varit nÀr jag bestÀllt tidigare. Gött att ha det gjort i alla fall, sÄ slipper man tÀnka pÄ att grejerna kanske fastnar i tullen.
Nu ska jag inte skriva pĂ„ en sten, men tror inte momsen kommer till dĂ€r pga att det Ă€r Amazon inblandat..đŸ€”
Fast jag kan förstÄs ha fel :sorry:

Det blir totalt 1 417,41kr med avgifter. Jag betalade 2 162,64kr. 😠.
Den annonsen fanns inte nÀr jag bestÀllde. Eller sÄ fanns den nere i listan sÄ jag inte sÄg den.
Om man söker efter en specifik modell sÄ borde de trÀffarna finnas samlade först, men sÄ Àr det inte. De kan ligga inblandade bland andra modeller nerÄt i listan.
Eller rÀttare sagt: det borde inte komma andra trÀffar alls om man söker pÄ en specifik modell!
URUSELT...

Om jag söker pÄ GW-B5600SL-4JF sÄ kommer den modellen pÄ 4e plats i listan för $142,30.
Sedan pĂ„ 18e plats dyker den upp för $95. đŸ€Ż
Men om den Àr skickad sÄ Àr det vÀl försent att avbestÀlla. Det kommer vÀl att levereras och man fÄr i sÄ fall skicka tillbaka det sÄ det Àr det inte vÀrt. Samt att man fÄr ligga ute med de pengarna samtidigt som man mÄste lÀgga ut för Ànnu en till.

Även Klockgiganten har lagt upp den pĂ„ sin sidan.

- Gillar den! Men den kommer inte till Sverige Ă€n pĂ„ nĂ„gra veckor enligt ”min” ÅF 🙁
(Bild ”lĂ„nad” frĂ„n C24)

IMG_0527.jpeg

Om jag söker pÄ GW-B5600SL-4JF sÄ kommer den modellen pÄ 4e plats i listan för $142,30.
Sedan pĂ„ 18e plats dyker den upp för $95. đŸ€Ż
Men om den Àr skickad sÄ Àr det vÀl försent att avbestÀlla. Det kommer vÀl att levereras och man fÄr i sÄ fall skicka tillbaka det sÄ det Àr det inte vÀrt. Samt att man fÄr ligga ute med de pengarna samtidigt som man mÄste lÀgga ut för Ànnu en till.
Det Àr för att du sökte den japanska modellen 4JF och dÄ kom den först i sökresultatet och den sÀljs av en japansk sÀljare pÄ Amazon. Söker du -4 bara sÄ ser du den billigare internationella modellen frÄn en sÀljare i New York.

Finns mĂ„nga starka pöjkar hĂ€r, jag Ă€r nog lĂ„ng ifrĂ„n starkast đŸ’ȘđŸœ Vet faktiskt inte vad jag maxar i tex bĂ€nk. MĂ„nga Ă„r sedan jag testade 😊

Det gÄr att veta pÄ ett ungefÀr hur mycket man maxar berÀknat pÄ hur mÄnga reps man klarar.
10reps klarar man pÄ kring 75% av maxvikten.
Och eftersom du klarar 3x10 sÄ hade du klarat ett par reps till pÄ första setet. SÄ 160kg + Àr du nog god för!

Bilagor

• 20230428_152036.jpg
    20230428_152036.jpg
    247.1 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp