• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Alldeles för mycket att göra, sÄ det har blivit en lÄng oplanerad paus frÄn KS efter OWGM.

Man skulle tro att jag blivit avtrubbad och uttrĂ„kad pĂ„ fyrkanter efter en hel mĂ„nad med samma TVA, men icke. TvĂ€rtom! Det har blivit en hel hög av dem sen dess och det Ă€r uteslutande @Ploprofs fel 😄🙏 PĂ„ nĂ„got sĂ€tt Ă€r plötsligen halva lĂ„dan fyrkantsshockar.

Den senaste ville jag knappt öppna, den var sÄ vÀlpackad. Hur gör man ens detta?

A30B7B2D-5255-48CC-B835-6D67CD2379A4.jpeg

Hojta till om du ser nÄt. Jag hÄller span hos Kulta.
Även Klockgiganten har lagt upp den pĂ„ sin sidan.

Även Klockgiganten har lagt upp den pĂ„ sin sidan.
Grymt. Antar att man bara fÄr svÀlja priset.. :nailbiting:

Alldeles för mycket att göra, sÄ det har blivit en lÄng oplanerad paus frÄn KS efter OWGM.

Man skulle tro att jag blivit avtrubbad och uttrĂ„kad pĂ„ fyrkanter efter en hel mĂ„nad med samma TVA, men icke. TvĂ€rtom! Det har blivit en hel hög av dem sen dess och det Ă€r uteslutande @Ploprofs fel 😄🙏 PĂ„ nĂ„got sĂ€tt Ă€r plötsligen halva lĂ„dan fyrkantsshockar.

Den senaste ville jag knappt öppna, den var sÄ vÀlpackad. Hur gör man ens detta?

A30B7B2D-5255-48CC-B835-6D67CD2379A4.jpeg
Vad gömde sig i lĂ„dan dĂ„? Bland annat en sĂ„n hĂ€r đŸ€©. Det kĂ€nns lite som att ha en kĂ€ndis komma och besöka en för att ta en kopp kaffe.
”Is this really happening?” 😄

F6BDA6D9-E1F2-487E-8771-E46F2D2A66EE.jpeg

Innan gymmet blev det en svĂ€ng förbi ICA, dĂ€r vĂ€ntade ett paket. TrĂ€nar inte med klocka men den fick iaf vara med pĂ„ bild. HĂ€r frĂ„n sista set bĂ€nk. 3 × 10 120kg. TrĂ€ningsmotivationen börjar sakta komma tillbaka och likasĂ„ suget efter G-shock. Trevlig helg pĂ„ er!
20230428_124001-01.jpeg

Innan gymmet blev det en svĂ€ng förbi ICA, dĂ€r vĂ€ntade ett paket. TrĂ€nar inte med klocka men den fick iaf vara med pĂ„ bild. HĂ€r frĂ„n sista set bĂ€nk. 3 × 10 120kg. TrĂ€ningsmotivationen börjar sakta komma tillbaka och likasĂ„ suget efter G-shock. Trevlig helg pĂ„ er!
20230428_124001-01.jpeg

Wow! Är du den starkaste klocksnackaren mĂ„ntro? đŸ’Ș

Tillbaka
Topp