Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny GBD-200
GBD-200LM-1JF | CASIO
G-SHOCKのスポーツライン「G-SQUAD」から、ナイトシーンでのトレーニングをイメージしたモデルです。 ベゼルとバンドの境界部分に蓄光樹脂を採用しました。 加速度センサーや距離計測機能、スマートフォン連携機能などトレーニングに役立つ機能を搭載。スマートフォンのGPS機能と連携することで計測距離を補正します。 更に走行ペースの計測やオートラップ機能も搭載。また、専用アプリ「G-SHOCK MOVE」で歩数やカロリー消費量のライフログやアクティビティ履歴などの確認もでき、毎日のワークアウトをサポート。 日常の健康管理からランニングの持久力強化まで、幅広く役立つG-SHOCKです。www.casio.com
Ja, materialet mellan bezeln och bandet är självlysande.Självlysande?
Är så grymt sugen på en Stålis, men har tyvärr använt upp min budget för klockor denna månad får hoppas på ett annat tillfälle.Om någon är sugen på en GMW-B5000D eller en GM-2100-1AER så är mina till salu
Är så grymt sugen på en Stålis, men har tyvärr använt upp min budget för klockor denna månad får hoppas på ett annat tillfälle.
haha ja jo men tyvärr vill ja inte sätta mig i skulder så undviker gärna de ^^ Men tack för tipset!Vad är SMS lån? Förklaring & risker med dessa lån | Lendo
SMS lån är högkostnadskrediter som lockar med snabba utbetalningar. Lendo erbjuder inga sms-lån, läs mer om lånen och vilka alternativ som finns istället.www.lendo.se
Haha, jag är exakt där du är . Men har så mycket fint på g så jag får vara nöjd ändåÄr så grymt sugen på en Stålis, men har tyvärr använt upp min budget för klockor denna månad får hoppas på ett annat tillfälle.
Ja dessa stålisar brukar ligga rint 3 - 3,5 så tillfällen kommer, men hittar man en billig sådan så kan man överväga lån XD men precis, ja får nöja mig med min MTG tills vidareHaha, jag är exakt där du är . Men har så mycket fint på g så jag får vara nöjd ändå
Såg det på Klockgiganten, det är väl samma kedja. Det är 20% på DW-5040PG också. Men de har inte fått in den än.Watchia kör 20% på Casio, MRG inkluderat @L&W nu är vi snart där!
Casio - hos auktoriserad återförsäljare av klockor och accessoarer!
Klockor från Casio: elegans och kvalitet! Watchia.se är auktoriserad återförsäljare med lång erfarenhet. Din glädje är vår lycka, så låga priser och bra kundbemötande vill vi erbjuda dig.www.watchia.com
Håller tummarna att den kommer in under dagenSåg det på Klockgiganten, det är väl samma kedja. Det är 20% på DW-5040PG också. Men de har inte fått in den än.
Blundar och repeterar: ”jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg. Jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg”.Watchia kör 20% på Casio, MRG inkluderat @L&W nu är vi snart där!
Klockor från Casio: elegans och kvalitet! Watchia.se är auktoriserad återförsäljare med lång erfarenhet. Din glädje är vår lycka, så låga priser och bra kundbemötande vill vi erbjuda dig.www.watchia.com
Hade de haft en titan-camo på rea däremot…Blundar och repeterar: ”jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg. Jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg”.
Jävla reor. Sänker klarsyntheten med motsvarande procent.
Fick en gg-1000 av en halvbekant, alla fyra bandhorn avbrutna, dött batteri och en timvisare som jag inte får justerat så den visar korrekt, går ca 15 min tidigt jämfört med minutvisaren. Klämde i en tub Loctite gel lim kring bandhornen, bytte batteri och kom fram till att den får hänga med så länge den håller/orkar
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPBlundar och repeterar: ”jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg. Jag vill egentligen inte ha en silvrig Mrg”.
Jävla reor. Sänker klarsyntheten med motsvarande procent.
Ang timvisaren så, och även funktionsvisaren så har du , antar jag, gjort en visarnollning??Fick en gg-1000 av en halvbekant, alla fyra bandhorn avbrutna, dött batteri och en timvisare som jag inte får justerat så den visar korrekt, går ca 15 min tidigt jämfört med minutvisaren. Klämde i en tub Loctite gel lim kring bandhornen, bytte batteri och kom fram till att den får hänga med så länge den håller/orkar
En aktivare typ, han hade en minnesbild av att han stått på händerna under en våt kväll, troligen haft klockan aningen spännt och för lågt ner på handledenDenne halvbekant, vad har han för fritidsintressen? Med tanke på den misshandlade G'n. :-O
Gick in för att kolla nu och såg att MRG-squaren är slut i lager Någon här som knep den tro?Watchia kör 20% på Casio, MRG inkluderat @L&W nu är vi snart där!
Japp, sekund, minut och "mode"visarna linjerar fint , men timvisaren e som om den skulle ha fått en rejäl stöt, dessutom ställs tim och minutvisaren samtidigt, ifall jag inte e helt ute o cyklar?Ang timvisaren så, och även funktionsvisaren så har du , antar jag, gjort en visarnollning??
Fick svar att de inte vet när de får in den och man kan inte boka den till rea-priset.Håller tummarna att den kommer in under dagen