Fick bli den nĂ„got ökĂ€nda men i mitt tycke Ă€ndĂ„ underskattade âkretskortetâ idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad tĂ€nkte du? Risk för fejk?Ăr det tryggt att handla pĂ„ uret.se? De Ă€r ju inte auktoriserade för Casio. Men det kanske inte spelar ngn större roll eller?
Att dom Àr seriösa tvivlar jag inte en sekund pÄ, utan mer pÄ att dom inte Àr auktoriserad ÄterförsÀljare för Casio. Om det har ngt att sÀga.Vad tÀnkte du? Risk för fejk?
Nu vet jag ju inte ska tillÀggas, men jag har mycket svÄrt att se att det skulle vara fejk. Ryktet och prislÀget hos firman Àr ju liksom allt de lever pÄ. Varför skulle man annars handla dÀr?
DÀrmed sagt, skulle nÄt inte vara rÀtt och riktigt mÄste de rimligen ta sitt ansvar.
Ja, det Àr ju Casio som lÀmnar garantin, och finns det inget stÀmplat cert, vilket det kan vara lite si och sÄ med, och du inte har kvittot frÄn AD-köpet, vilket du förmodligen inte har, sÄ kan det nog bli knepigt med ev garantiÀrende. Men det Àr en gissning.Att dom Àr seriösa tvivlar jag inte en sekund pÄ, utan mer pÄ att dom inte Àr auktoriserad ÄterförsÀljare för Casio. Om det har ngt att sÀga.
Vissa modeller ligger mellan 1500-2000 kr billigare.Ja, det Àr ju Casio som lÀmnar garantin, och finns det inget stÀmplat cert, vilket det kan vara lite si och sÄ med, och du inte har kvittot frÄn AD-köpet, vilket du förmodligen inte har, sÄ kan det nog bli knepigt med ev garantiÀrende. Men det Àr en gissning.
Ăr det nĂ„got som bara gĂ„r att hitta dĂ€r? Annars tĂ€nker jag att det finns ett knippe leverantörer som Ă€r AD och Ă€ndĂ„ hĂ„ller vettiga priser.
Har inte uppfattat att det skulle vara nÄgra konstigheter med Uret. Men i mitt tycke rÀtt dyra. Kultacenter brukar ligga bÀttre i pris, liksom RelojesdimodaVissa modeller ligger mellan 1500-2000 kr billigare.
Med tanke pÄ att klockor frÄn Casio generellt hÄller hög kvalitet, d v s strular inte, sÄ hade jag vÄgat "chansa".Vissa modeller ligger mellan 1500-2000 kr billigare.
âBara ett tjugotalâMed tanke pĂ„ att klockor frĂ„n Casio generellt hĂ„ller hög kvalitet, d v s strular inte, sĂ„ hade jag vĂ„gat "chansa".
Nu har jag vÀl kanske bara haft ett tjugotal eller liknande, men inte en enda av dessa har nÄgon gÄng lÀmnat övrigt att önska, vilket Àr mer Àn man kan sÀga om andra, betydligt exklusivare mÀrken som jag ocksÄ har klockor frÄn.
Idag blev det 15 min i luften sedan rĂ„kade jag âlandaâ i ett taggtrĂ„dsstaket sĂ„ att en lina gick sönder. Det var Ă€ndĂ„ en fin lĂ€ropeng och jag klarade mig fint
Precis rÀtt tÀnkt
- Kompromissen vore vĂ€l en MRG-B5000B âŠEn Ă€kta Porter vore inte dumt men att punga ut ca tio gĂ„nger mer Ă€n denna mod gör jag inte tyvĂ€rr
Vore vĂ€l det- Kompromissen vore vĂ€l en MRG-B5000B âŠ
Snyggt matchat klocka med maskin!Bild direkt under cardio. Positiv överraskad av denna röding. NÄgon som har erfarenhet av att klippa original gummibandet, sÄ man inte fÄr en sÄ stor flÀrp?
Du skulle gett dom bankkortet och lÀmnat dom vid en glasskiosk sÄ hade du fÄtt jobba i fredIdag fick vi nyckeln till nya huset. TvÄ lass senare och jag Àr helt slut.. mest pÄ grund av barnens tjat