Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ resonerar jag kring min Speedy, men hittills har den bara gÄtt upp i vÀrde. Kanske gÀller för MRG ocksÄ?Den silvriga hade varit finfin i lÄdan, men jag hade aldrig gÄtt med den. För mycket pengar för att bara vara fin i boxen
SÄ resonerar jag kring min Speedy, men hittills har den bara gÄtt upp i vÀrde. Kanske gÀller för MRG ocksÄ?
Problemet Àr att modellen mÄste utgÄ först, sen sticker den i pris. Inte pÄ Klocksnack dÄ, men överallt annars
Jag Àr för ny i g-shock-gemet för att sÀga nÄgot vettigt dÀr, men om Casio som Omega höjer priserna 8-10% Ärligen sÄ kan det sÀkert slÄ igenom pÄ begagnatmarknaden ocksÄ.
Haha, precis sÄ.Problemet Àr att modellen mÄste utgÄ först, sen sticker den i pris. Inte pÄ Klocksnack dÄ, men överallt annars
NÀ, pÄ klocksnack blir det inga vinstpengar..Problemet Àr att modellen mÄste utgÄ först, sen sticker den i pris. Inte pÄ Klocksnack dÄ, men överallt annars
Ăsch du tröttnar snart pĂ„ fellinjerade bezelsNĂ€, pĂ„ klocksnack blir det inga vinstpengar..
Snart hela samlingen sÄld..
Skönt den kom fram till slut!Tack @T-wiz för denna glada DW-003H-4.
Efter ett batteribyte, O-ring smörjning och en rejÀl putsning blev den som ny!
PS: kolla pÄ bandet⊠how the f**k kunde de bÀra sÄnt pÄ 90-talet?
Men efter en timme pĂ„ handleden, förstĂ„r jag⊠den Ă€r en ĂŒberskön sommarklocka !!!
Kanske visa limiterad modeller men annars inte. Speciellt nÀr det gÀller de dyrare modellerna som MRG/MTG. HÀr pÄ KS sÀljs alla G-Shock till minst halva priset.Problemet Àr att modellen mÄste utgÄ först, sen sticker den i pris. Inte pÄ Klocksnack dÄ, men överallt annars
Haha..Ăsch du tröttnar snart pĂ„ fellinjerade bezels
Inget problem Ă€n sĂ„ lĂ€nge..Ăsch du tröttnar snart pĂ„ fellinjerade bezels
Kolla hur mÄnga han har. Och kolla vad han har i lÄdan.Det Àr ju @Derix som brukar ge dagens tips men han verkar missat denna... eller?
Skynda fynda, den gÄr nog snabbt med det priset!
Casio G SHOCK Frogman x "TAKASHI MURAKAMI" GWF-1000TM sÀljes av en Trusted Seller pÄ Chrono24 för 263 225 SEK
Casio G-Shock Annons: 263 225 SEK Casio G SHOCK Frogman x "TAKASHI MURAKAMI" GWF-1000TM, Konstmaterial; Kvarts; Skick Ny; à r 2010; Klocka med originallÄda och originalhandlingar; Klockwww.chrono24.se
Holy. Cow.Kolla hur mÄnga han har. Och kolla vad han har i lÄdan.
JasÄ det var du som knyckte den! @roosterman hÀr Àr den skyldigeKom en sommar-G idag
De dÀr T1030 ( gula och röda) och mastermind grodorna i lÄdan kostar runt 50k styck nu.Holy. Cow.
Som sagt. Heliga ko!De dÀr T1030 ( gula och röda) och mastermind grodorna i lÄdan kostar runt 50k styck.
Vad har jag nu blivit inblandad i?JasÄ det var du som knyckte den! @roosterman hÀr Àr den skyldige
De dÀr T1030 ( gula och röda) och mastermind grodorna i lÄdan kostar runt 50k styck nu.