Riktigt stilig U samling! kul tanke ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt stilig U samling! kul tanke ocksÄ
Negativ display gÄr bort för mig. Men den dÀr blÄa kanske vore nÄttMer U..
Den dÀr e sÄ grym fortf!Blev tvungen att sÀlja en MTG, tyvÀrr fick de bli min B2000, fast ja gillade den sjukt mycket, har ja lite mer kÀrlek till B1000. SÄ denna fÄr vara kvar
(Johnny Bravo ville ocksÄ vara med pÄ bild)
De hÀr 2 ocksÄ. Sedan Àr Mother och NASA ocksÄ U om man ska rÀkna med de ocksÄ.Mer U..
ja verkligen, nog den bÀsta MTGn, sen kommer B2000 och sist B3000 (om man frÄgar mig). Dock inte testat MTG-S modellen Àn.Den dÀr e sÄ grym fortf!
Haha, det brukar sluta sÄ oavsett hur mycket man försöker!"Undvika" klockbrÀnna? FörstÄr inte vad du menar. Det Àr vÀl sommarens sjÀlva mening, jobba upp en schysst vit rand runt handleden.
Haha, jag lÄter alltid den brunaste handleden fÄ bÀra klockan. Det Àr en av fördelarna att ha vÀnt sig av sig med att ha klockan pÄ samma arm.Passar pÄ att fÄnga lite sol under lunchen. GWG2k Àr dock ingen optimal klocka nÀr man vill undvika klockbrÀnnan
Grymt, tackarFinns hÀr https://www.watchway.co.uk/product-page/g-shock-band-10506520
Inget superpris, men inte heller orimligt högt.
Hmm⊠vad Ă€r det som Ă€r fake dĂ€r?âŠ. G i ögat stör mig inte, inte heller att Riseman och alti-baro ligger snett⊠för mig ser den heeeelt original utNjaaa. Fake
Helt fantastiskt att ha Byggare Bob, Fixarfrasse och Skrotnisse i en och samma man, fast vid nÀrmare eftertanke sÄ hade jag nog kunnat vara utan den sistnÀmndaEftermiddag/kvÀlls-Gn
Passade bra nÀr jag var "den lille elektrikern/Byggare Bob" enligt @Roosterwife
I juni som först??? Har dom stÀngt nu i maj??Ibland sÄ överraskar Sellpy. Hittade en DW-6630B-9. Leverans i juni dock..
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Har rÄkat ut för det förut. Tog en mÄnad för min GWG att komma.I juni som först??? Har dom stÀngt nu i maj??
Sjukt Ă€ndĂ„, har ocksĂ„ har en pĂ„ ingĂ„ng. Ăr ju inte den vanligaste modellen direkt. Lite risigt skick pĂ„ min, men man vet aldrig vad ett bad och nytt batteri kan Ă„stadkomma .Ibland sĂ„ överraskar Sellpy. Hittade en DW-6630B-9. Leverans i juni dock..
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Snyggt! Det dÀr blev ju ett helt perfekt byggeKlart sÄ nÀr som pÄ stropparna som jag inte monterat.
Men det blev visst kvÀller nu. Pannlampan dog just