• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon som har erfarenhet av GBD-H2000? TÀnkte ifall man skulle satsa pÄ den som trÀningsklocka?

Nu har jag inte just den modellen men generellt kan man nog sÀga att trÀningsklockor frÄn Casio lÀmnar mycket att önska vad gÀller anvÀndarvÀnlighet, exakthet osv. Jag tror att Garmin gör bÀttre grejer.

SvÄrmatchad klocka? Inte med ett par illröda New Balance.
IMG_3007.jpeg

Trevlig dag allihopa! 😃

HÀr jobbas det med auktioner och fortsatt utrensning av prylar frÄn mitt hem. Vilka G-Shocks ska fÄ lÀmna?
De andra har ju iaf fĂ„tt lite bud pĂ„ Tradera sĂ„ nya hem kommer Mario, Nasa m.fl. iaf fĂ„. 😃

Dessa kanske? BĂ„da i en auktion som ett par! 😃

267937D0-05A3-4104-82C4-A885B83D9CCD.jpeg

En frĂ„ga till er allihopa. Jag har fĂ„tt en frĂ„ga om jag skulle slĂ€ppa de alla för 25K. Hur skulle ni resonera? 😊

Ja, skicket pĂ„ mina klockor Ă€r i samlarskick. 😃
Poison Dart inte ens anvÀnd.
Sedan tycker jag Ă€ven att man fĂ„r vĂ€rdera köparen. Är det nĂ„gon som man gjort affĂ€rer med tidigare kan det vara vĂ€rt att gĂ„ lite lĂ€gre Ă€n vad man skulle fĂ„ styckpris. Detta för att fĂ„ till smidig affĂ€r. Hur mycket Ă€r sĂ„ klart upp till parterna 😊

Sedan tycker jag Ă€ven att man fĂ„r vĂ€rdera köparen. Är det nĂ„gon som man gjort affĂ€rer med tidigare kan det vara vĂ€rt att gĂ„ lite lĂ€gre Ă€n vad man skulle fĂ„ styckpris. Detta för att fĂ„ till smidig affĂ€r. Hur mycket Ă€r sĂ„ klart upp till parterna 😊
25k för alla tre Ă€r ett riktigt bra kompispris. Å andra sidan sĂ€ljs mycket hĂ€r i trĂ„den för kompispris 😍

Det Ă€r klart, sĂ„ Ă€r det ju. 😃
Detta Àr dock en frÀmling för mig som jag inte kÀnner.
Hade det varit nĂ„gon i trĂ„den Ă€r det en annan sak. DĂ„ Ă€r jag sjysst. 😃

Det jag kan tycka kÀnns lite trÄkigt Àr att fÄ ett meddelande dÀr det bara stÄr:

”25K alla tre?”

Inget hej eller nĂ„got, eller hĂ€lsningar eller nĂ„gonting. đŸ€”

Det Ă€r klart, sĂ„ Ă€r det ju. 😃
Detta Àr dock en frÀmling för mig som jag inte kÀnner.
Hade det varit nĂ„gon i trĂ„den Ă€r det en annan sak. DĂ„ Ă€r jag sjysst. 😃

Det jag kan tycka kÀnns lite trÄkigt Àr att fÄ ett meddelande dÀr det bara stÄr:

”25K alla tre?”

Inget hej eller nĂ„got, eller hĂ€lsningar eller nĂ„gonting. đŸ€”
Jag skulle inte sĂ€lja till nĂ„gon som inte ids kommunicera litet mer artigt Ă€n sĂ„.👎

Tillbaka
Topp