Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem. TĂ€nk pĂ„ att moms och tull kan tillkomma. Brukar specas om det Ă€r inkluderat i priset eller ej.Ăr det tryggt att handla pĂ„ Amazons amerikanska och engelska filialer? De har ju en hel del att vĂ€lja pĂ„!
Ska man skaka en tub?Sommarlunch nÀr den Àr som bÀst
Edit: jag missade visst en viktig detalj. Med utropstecken och allt
Ja, tydligen. Man kan undra vilken effekt man förvÀntas uppnÄSka man skaka en tub?
Man fÄr fram dom dÀr hemliga smakerna ingen vet omJa, tydligen. Man kan undra vilken effekt man förvÀntas uppnÄ
SÄ illa Àr det. Sök pÄ modeller som slutar pÄ BC sÄ ser du. Tror att alla positiva har utgÄtt.Tjena ni som Àr proffs. Om man vill ha en square med combi och positiv display Àr det bara att bita i det sura Àpplet och köpa en typ gw b5600bc som jag spanat pÄ och nÄn annan med 5600 modul och positiv display? Om nÄn sitter pÄ en för rimlig peng Àr de bara att höra av sig annars.
SÄ Àr det nog.Tjena ni som Àr proffs. Om man vill ha en square med combi och positiv display Àr det bara att bita i det sura Àpplet och köpa en typ gw b5600bc som jag spanat pÄ och nÄn annan med 5600 modul och positiv display? Om nÄn sitter pÄ en för rimlig peng Àr de bara att höra av sig annars.
SÄ mycket mer fördel Àn radiosynk om man kör den modellen istÀllet?SÄ Àr det nog.
Om du vill jacka upp det ytterligare kan du ta lÀnken frÄn BC och sÀtta den pÄ den GW-5000
Du har radiosynken Àven pÄ BC, men man mÄste krÄngla lite innan den prioriterar det framför synk via mobilen.SÄ mycket mer fördel Àn radiosynk om man kör den modellen istÀllet?
Ja, eller bestÀlla den du vill ha och sen ett separat Combi frÄn typ Tiktox. Men priset för bandet Àr nÀstan desamma som att köpa en extra enklare med combi.Tjena ni som Àr proffs. Om man vill ha en square med combi och positiv display Àr det bara att bita i det sura Àpplet och köpa en typ gw b5600bc som jag spanat pÄ och nÄn annan med 5600 modul och positiv display? Om nÄn sitter pÄ en för rimlig peng Àr de bara att höra av sig annars.
InstÀmmer, om ekonomin tillÄter Àr definitivt GW-5000 + combi en av dem bÀsta kombinationerna. Fast en fördel med resin Àr att dem Àr bekvÀmare imo.Du har radiosynken Àven pÄ BC, men man mÄste krÄngla lite innan den prioriterar det framför synk via mobilen.
Fördel och fördel . Du fĂ„r dels en klassisk/ikonisk modell, men kanske framför allt stĂ„lboett och skruvad baksida vilket i mitt tycke ger en mycket bĂ€ttre kĂ€nsla nĂ€r man bĂ€r den. Ăven âMade in Japanâ om man gillar det.
Klickade precis hem en med combi för 2 lök, det Ă€r ju den dĂ€r negativa displayen bara. NĂ€sta uppdrag Ă€r ju bara att hitta den rĂ€tta pĂ„ riktigtâŠJa, eller bestĂ€lla den du vill ha och sen ett separat Combi frĂ„n typ Tiktox. Men priset för bandet Ă€r nĂ€stan desamma som att köpa en extra enklare med combi.
Men combi Àr helt klart vÀrt det, vÀldigt bekvÀma.
Ăr det tryggt att handla pĂ„ Amazons amerikanska och engelska filialer? De har ju en hel del att vĂ€lja pĂ„!