• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Finns det ingen stĂ„llĂ€nk som passar? 😍

Tycker oftast AM-lĂ€nkarna fĂ„r en ful glipa dĂ€r bandet möter boetten lite det jag undrar om det blir med Ga-2100 banden med 🙃 Sen gillar jag ju gummi och att ha en lĂ€tt klocka.

Har ju fortfarande dock inte testat en stĂ„lsquare pĂ„ lĂ€nk, sĂ„ egentligen inte haft mkt i lĂ€nkvĂ€g pĂ„ G heller sĂ„ dumt uttala mig om det hehe đŸ€“

FÀrgmatchar pÄ gymmet.

D884FF0F-39EB-4E4B-AABD-50DD0E6CBF50.jpeg

Tycker oftast AM-lĂ€nkarna fĂ„r en ful glipa dĂ€r bandet möter boetten lite det jag undrar om det blir med Ga-2100 banden med 🙃 Sen gillar jag ju gummi och att ha en lĂ€tt klocka.

Har ju fortfarande dock inte testat en stĂ„lsquare pĂ„ lĂ€nk, sĂ„ egentligen inte haft mkt i lĂ€nkvĂ€g pĂ„ G heller sĂ„ dumt uttala mig om det hehe đŸ€“
Ska försöka krĂ€nga dit bandet frĂ„n en av dom lite senare🙂

En milstolpe i vÄr historia pÄ ön har just passerats.
PÄ denna plats (nere vid vattnet dÀr det Àr brunt) har det legat ris och gammal halvförmultnad ved i decennier. Vi, eller kanske mest jag, har eldat i dygn skulle jag tro under flera Är. Förvisso vÀxer det sÄ mycket hassel att det produceras kubikmeter ris varje sÀsong, sÄ högen fylls kontinuerligt pÄ.
Men nu Àr den borta!
Och all gammal fulved Àr bortrensad. Eller Ätminstone samlad pÄ en plats, som insekterna fÄr göra sin grej med. SÄ sköööönt!

NĂ€stan sĂ„ det blir en kall öl nu, nĂ€r man Ă€r nyduschad och allt 😄
Och linslusen Ă€r med pĂ„ bild, som alltid. đŸ„°
20230518_174352.jpg
20230518_173659.jpg

Beater idag, traditionsenlig tur med MC till Halden i fint men en gnutta kyligt vÀder emellanÄt.
IMG_2300.jpeg

Bilagor

• IMG_2291.jpeg
    IMG_2291.jpeg
    1 MB · Visningar: 2
  • IMG_2293.jpeg
    IMG_2293.jpeg
    1.3 MB · Visningar: 2
  • IMG_2294.jpeg
    IMG_2294.jpeg
    1.4 MB · Visningar: 2
  • IMG_2295.jpeg