Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lyckligtvis inte Nu ska det inte flygas pĂ„ ett tagâŠDet har ju @Sonnyboy nĂ€stan varje dag
Morgonpromenad före sen frukost. God lördag i trÄden!
StĂ„lis! GMW-B5000Godmorgon! Ny hĂ€r pĂ„ forumet och slĂ€nger ut en trevare om rĂ„d o dĂ„d. Gillar klockor men harvar pĂ„ korp-nivĂ„ med begrĂ€nsad tid och ekonomi. Har Seiko-dykare, timex, tissot, Casio vintage ggr flera och en GW-m5610u-ier. Har nu börjat inse att alla klockor utom g-shocken ligger i en lĂ„da o samlar damm. Kanske borde jag ge upp, göra mig av med böset i lĂ„dan o bara köpa mig en riktigt nice g-shock. StrĂ€cker dĂ€rför ut en liten trevare till alla som spelar i de högre nivĂ„erna hĂ€r pĂ„ forumet. Vilken ska jag isf införskaffa? Tips? Mina preferenser: diskret-jobbar i uniformâŠsĂ„ liten som möjligt. SĂ„ lĂ€tt som möjligt. Screwback. Solar. Multiband. Tydlighet / lĂ€tt att lĂ€sa av, dvs om analog gĂ„r diskreta visare och markeringar i luddig-grĂ„ ton bort. Behöver inga funktioner mer Ă€n det vanliga sĂ„ inte massa onödiga visare, displayer, o rörigheter. GĂ€rna nĂ„got som har nĂ„got lite metall pĂ„ sĂ„ det gifter sig fint med min ring. Bara mattsvart Ă€r ju Ă€rligt talat praktiskt men inte jĂ€ttekul. Helt digitalt eller med analalog⊠hm vet inte.
Klart att du ska ner i G-shocktrĂ€sketGodmorgon! Ny hĂ€r pĂ„ forumet och slĂ€nger ut en trevare om rĂ„d o dĂ„d. Gillar klockor men harvar pĂ„ korp-nivĂ„ med begrĂ€nsad tid och ekonomi. Har Seiko-dykare, timex, tissot, Casio vintage ggr flera och en GW-m5610u-ier. Har nu börjat inse att alla klockor utom g-shocken ligger i en lĂ„da o samlar damm. Kanske borde jag ge upp, göra mig av med böset i lĂ„dan o bara köpa mig en riktigt nice g-shock. StrĂ€cker dĂ€rför ut en liten trevare till alla som spelar i de högre nivĂ„erna hĂ€r pĂ„ forumet. Vilken ska jag isf införskaffa? Tips? Mina preferenser: diskret-jobbar i uniformâŠsĂ„ liten som möjligt. SĂ„ lĂ€tt som möjligt. Screwback. Solar. Multiband. Tydlighet / lĂ€tt att lĂ€sa av, dvs om analog gĂ„r diskreta visare och markeringar i luddig-grĂ„ ton bort. Behöver inga funktioner mer Ă€n det vanliga sĂ„ inte massa onödiga visare, displayer, o rörigheter. GĂ€rna nĂ„got som har nĂ„got lite metall pĂ„ sĂ„ det gifter sig fint med min ring. Bara mattsvart Ă€r ju Ă€rligt talat praktiskt men inte jĂ€ttekul. Helt digitalt eller med analalog⊠hm vet inte.
Godmorgon! Ny hĂ€r pĂ„ forumet och slĂ€nger ut en trevare om rĂ„d o dĂ„d. Gillar klockor men harvar pĂ„ korp-nivĂ„ med begrĂ€nsad tid och ekonomi. Har Seiko-dykare, timex, tissot, Casio vintage ggr flera och en GW-m5610u-ier. Har nu börjat inse att alla klockor utom g-shocken ligger i en lĂ„da o samlar damm. Kanske borde jag ge upp, göra mig av med böset i lĂ„dan o bara köpa mig en riktigt nice g-shock. StrĂ€cker dĂ€rför ut en liten trevare till alla som spelar i de högre nivĂ„erna hĂ€r pĂ„ forumet. Vilken ska jag isf införskaffa? Tips? Mina preferenser: diskret-jobbar i uniformâŠsĂ„ liten som möjligt. SĂ„ lĂ€tt som möjligt. Screwback. Solar. Multiband. Tydlighet / lĂ€tt att lĂ€sa av, dvs om analog gĂ„r diskreta visare och markeringar i luddig-grĂ„ ton bort. Behöver inga funktioner mer Ă€n det vanliga sĂ„ inte massa onödiga visare, displayer, o rörigheter. GĂ€rna nĂ„got som har nĂ„got lite metall pĂ„ sĂ„ det gifter sig fint med min ring. Bara mattsvart Ă€r ju Ă€rligt talat praktiskt men inte jĂ€ttekul. Helt digitalt eller med analalog⊠hm vet inte.
Jo. DÀr bekrÀftade ni att jag ligger rÀtt i mitt eget rotande. Semi-stÄl kÀnns vÀl som det bÀsta kanske. Full-titan blir lite för dyrt för mig. HelstÄl e ju nice men lite opraktiskt nÀr det Àr riktigt kallt. Vart tycker ni man ska handla en semi-stÄlis för bÀsta pris o sÀker leverans?
Ja riktigt jĂ€kla snygg. Kanske helstĂ„l dĂ„ Ă€ndĂ„âŠ.
Nej man kan ju oftast kapsla in den under lagren. Ăr vĂ€l nĂ€st nĂ€r man Ă€r blöt som det adderar pĂ„ obehagâŠHar inte upplevt att stĂ„lisen blir som en isbit pĂ„ handleden under vintern. Den vĂ€rms ju upp litegrann av kroppens vĂ€rme...
Inte Chrono24. Dyrt. Kolla köp och sĂ€lj Ă€r pĂ„ KS, eller tex Kulta-center.Semi-stĂ„lis eller stĂ„lis, det Ă€r frĂ„ganâŠJag fĂ„r snurra runt lite o se om nĂ„got bra dyker upp. Handlar ni pĂ„ Chrono24?
Semi-stĂ„lis eller stĂ„lis, det Ă€r frĂ„ganâŠJag fĂ„r snurra runt lite o se om nĂ„got bra dyker upp. Handlar ni pĂ„ Chrono24?
Semi-stĂ„lis eller stĂ„lis, det Ă€r frĂ„ganâŠJag fĂ„r snurra runt lite o se om nĂ„got bra dyker upp. Handlar ni pĂ„ Chrono24?
Nej man kan ju oftast kapsla in den under lagren. Ăr vĂ€l nĂ€st nĂ€r man Ă€r blöt som det adderar pĂ„ obehagâŠ
TackarHĂ€r har du en exempelvis :
Avslutad - SĂ„ld Pb Casio G-Shock GMW-B5000D 3200kr
GMW-B5000D fullset 3400 kr 3200 Inköpt 22 03 2022 VÀldigt sparsamt anvÀnd, enda mÀrket jag kan se Àr pÄ bezeln "klockan tre till klockan fem" Se bilder nedan dÄ de Àr del av beskrivningen. Köparen stÄr för fraktval och dess kostnader. GM-2100-1AER fullset 1000 kr Sà LD Inköpt 26 02 2022...klocksnack.se
Nope, inte min grej. Dricker rosĂ© men kör hellre diskretare pĂ„ handledenâŠtack Ă€ndĂ„Den hĂ€r om du gillar rosĂ©
Casio G-Shock Full Metal Rose Gold IP Limited Edition -klocka GMW-B5000GD-4ER
Den andra Full Metal GMW-B5000 klockmodellen som slÀpps i 2021, charmar den hÀr tiden med en fantastisk roseguld-fÀrgad IP-belÀggning. Funktioner: stötsÀkertsafirglasLCD skÀrmVÀrldstidTelefonsökningsfunktionAutomatisk tid via Bluetooth eller radiosignalSolar urverkLED-ljus Endast en begrÀnsad...www.kulta-center.com
TackarHĂ€r har du en exempelvis :
Avslutad - SĂ„ld Pb Casio G-Shock GMW-B5000D 3200kr
GMW-B5000D fullset 3400 kr 3200 Inköpt 22 03 2022 VÀldigt sparsamt anvÀnd, enda mÀrket jag kan se Àr pÄ bezeln "klockan tre till klockan fem" Se bilder nedan dÄ de Àr del av beskrivningen. Köparen stÄr för fraktval och dess kostnader. GM-2100-1AER fullset 1000 kr Sà LD Inköpt 26 02 2022...klocksnack.se
MRG-B5000 om du vill maxa totalt och flyga under radarn!Godmorgon! Ny hĂ€r pĂ„ forumet och slĂ€nger ut en trevare om rĂ„d o dĂ„d. Gillar klockor men harvar pĂ„ korp-nivĂ„ med begrĂ€nsad tid och ekonomi. Har Seiko-dykare, timex, tissot, Casio vintage ggr flera och en GW-m5610u-ier. Har nu börjat inse att alla klockor utom g-shocken ligger i en lĂ„da o samlar damm. Kanske borde jag ge upp, göra mig av med böset i lĂ„dan o bara köpa mig en riktigt nice g-shock. StrĂ€cker dĂ€rför ut en liten trevare till alla som spelar i de högre nivĂ„erna hĂ€r pĂ„ forumet. Vilken ska jag isf införskaffa? Tips? Mina preferenser: diskret-jobbar i uniformâŠsĂ„ liten som möjligt. SĂ„ lĂ€tt som möjligt. Screwback. Solar. Multiband. Tydlighet / lĂ€tt att lĂ€sa av, dvs om analog gĂ„r diskreta visare och markeringar i luddig-grĂ„ ton bort. Behöver inga funktioner mer Ă€n det vanliga sĂ„ inte massa onödiga visare, displayer, o rörigheter. GĂ€rna nĂ„got som har nĂ„got lite metall pĂ„ sĂ„ det gifter sig fint med min ring. Bara mattsvart Ă€r ju Ă€rligt talat praktiskt men inte jĂ€ttekul. Helt digitalt eller med analalog⊠hm vet inte.