• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Morgonstund har sol i mund😁
IMG_20230521_062309.jpg

Idag fÄr den tuffaste av dem alla vara med pÄ uppdrag.
20230521_082338.jpg

Fördelen med att köpa en (för) billig bussning Ă€r att man fĂ„r glĂ€djen att ta bort en del (samma j-a bussning 😡) som inte sitter fast pĂ„ bilen nĂ„t sĂ„ inĂ„t... đŸ„Ž

20230521_082338.jpg

Fördelen med att köpa en (för) billig bussning Ă€r att man fĂ„r glĂ€djen att ta bort en del (samma j-a bussning 😡) som inte sitter fast pĂ„ bilen nĂ„t sĂ„ inĂ„t... đŸ„Ž
Jag kÀnner med dig efter en vecka under skÄpbilen i bÄde sol och regn. Ibland hjÀlper det gott att spreja pÄ rikligt med rostlösare och gÄ och ta en kopp kaffe.

20230521_082338.jpg

Jag kÀnner med dig efter en vecka under skÄpbilen i bÄde sol och regn. Ibland hjÀlper det gott att spreja pÄ rikligt med rostlösare och gÄ och ta en kopp kaffe.
Eller skaffa en bussningsavdragare..
(Har jag hört av en som bytt ett gĂ€ng bussningar bak pĂ„ SAAB 9-5) ...😉
Men helt korrekt G för Ă€ndamĂ„let iaf😃

Nu har du chansen. VĂ„gar inte svara pĂ„ hur reko sĂ€ljaren Ă€r, bilderna visar 23/11 pĂ„ datumet 😬
IMG_3034.jpeg

Wow, tack för spaningen, och vilken timing 😄
TyvĂ€rr har jag en strikt prio att följa. MĂ„ste hitta en Camo TCM först. 😬

NÄgon som handlat hÀr? Ser att man kan vÀlja förbetalda tull/skattavgift vid utcheckning!

NÄgon som handlat hÀr? Ser att man kan vÀlja förbetalda tull/skattavgift vid utcheckning!

Ja, men för lÀnge sedan.
DÄ tror jag inte att det alternativet fanns att vÀlja.
Nu Àr det vÀl knappt nÄgra kvalitetsproblem med G-shock i allmÀnhet, men om det blir nÄt som behöver ÄtgÀrdas Àr det vÀl lite mekigt att lösa det med Creationwatches.
Men i övrigt har jag inget att invÀnda.

Tillbaka
Topp