• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GrÀset klippt och en tripel som belöning.
20230520_165552.jpg
Hade jag vetat att det rĂ€ckt med en öl eller tre sĂ„ hade du kunnat fĂ„tt ta min grĂ€smatta oxĂ„ ju😉

Köpt pĂ„ mig en del kul grejer Ă„ det senaste. En Ă€r precis hĂ€mtad och ytterligare tre godingar pĂ„ vĂ€g. Men nu mĂ„ste finanserna Ă„terstĂ€llas 😊. DĂ€rför heads up pĂ„ nedanstĂ„ende. De kommer ut pĂ„ Köp- och sĂ€lj i lagom takt 👍

Dwe-5600cc. Ny, aldrig öppnad.
Dwe-5600R. Ny, aldrig öppnad
GWN-1000. AnvÀnd ett fÄtal gÄnger och i ett synnerligen gott skick.
GWN-1000. AnvÀnd och i ett mycket gott bruksskick.
GW-M5610RB. Synnerligen gott skick.
GW-M5610K 1AJR Orca whale I.C.E.R.C 2020 Synnerligen gott skick.
MTG-B3000FR. Synnerligen gott skick.

Senast Àndrad:
Det bÀsta med att cykla?
Ja, jo, förutom att mĂ„ bra, sĂ„ Ă€r det nog ölen efterĂ„t đŸ€©
20230520_183323.jpg

Ett bra sÀtt att belöna sig sjÀlv Àr att t.ex. bestÀmma att man fÄr ta 1 öl per mil pÄ cykeln(efter att man cyklat alltsÄ).
Fast iofs: för en vĂ€ltrĂ€nad cyklist kan det ju bli för mycket öl. SĂ„ sĂ€g 1 öl per 2 mil! 🙂

Bild för on topic:

20230520_190828.jpg

Ett bra sÀtt att belöna sig sjÀlv Àr att t.ex. bestÀmma att man fÄr ta 1 öl per mil pÄ cykeln(efter att man cyklat alltsÄ).
Fast iofs: för en vĂ€ltrĂ€nad cyklist kan det ju bli för mycket öl. SĂ„ sĂ€g 1 öl per 2 mil! 🙂
LÄter lite som Van Der Pools trÀningsprogram. LÄter schysst!

Bild för on topic:

20230520_190828.jpg
Haha, ja, för nĂ€stan fyra mil cykel sĂ„ hade det blivit alldeles för mĂ„nga öl för mig. Garanterat ingen cykeltur imorgon bitti i a f 😂
En rÀcker gott, den första Àr ÀndÄ den godaste.

Klocka för topic. Den hÀr kan nog vara den bÀsta av dem alla jag sitter pÄ, tror jag. T o m sonen, som förvisso Àr intresserad, kommenterade att den Àr himla lyckad med sitt mönster och diskreta text.
20230520_192656.jpg

En av fĂ„ stĂ„lisar (och i fĂ€rg dessutom!) som kanske kanske fĂ„r ansluta sig till samlingen nĂ„gon gĂ„ng. 😊 De har samma negativa STN displayer som titanarna, eller hur?
Nu har du chansen. VĂ„gar inte svara pĂ„ hur reko sĂ€ljaren Ă€r, bilderna visar 23/11 pĂ„ datumet 😬
IMG_3034.jpeg

Tillbaka
Topp