KrLa
Basic
Hmmm........jag fick ge PLN 2549:- hÀr nere i Polen idag, SEK 6720:-Priset misstÀnker jag.. Runt 5-6000 Àr lite vÀl saftigt.
Men den i koppar skulle jag kunna bli vid vilken dag som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hmmm........jag fick ge PLN 2549:- hÀr nere i Polen idag, SEK 6720:-Priset misstÀnker jag.. Runt 5-6000 Àr lite vÀl saftigt.
Men den i koppar skulle jag kunna bli vid vilken dag som helst
SÄg att Kulta-center tar 5700 för den. MEN, det Àr aldrig trÄkigt att handla direkt ju, och dÄ kostar det en anings merHmmm........jag fick ge PLN 2549:- hÀr nere i Polen idag, SEK 6720:-
Hade jag vetat att det rÀckt med en öl eller tre sÄ hade du kunnat fÄtt ta min grÀsmatta oxÄ juGrÀset klippt och en tripel som belöning.
En av fÄ stÄlisar (och i fÀrg dessutom!) som kanske kanske fÄr ansluta sig till samlingen nÄgon gÄng. De har samma negativa STN displayer som titanarna, eller hur?Tokyo Grill-G
Kycklingfilé och vattenmiljon
Kan inget annat Àn att rekommendera en Tokyo Twilight Sjukt lÀcker i fÀrgsÀttningen.En av fÄ stÄlisar (och i fÀrg dessutom!) som kanske kanske fÄr ansluta sig till samlingen nÄgon gÄng. De har samma negativa STN displayer som titanarna, eller hur?
KalorimÀssigt +-0?Det bÀsta med att cykla?
Ja, jo, förutom att mÄ bra, sÄ Àr det nog ölen efterÄt
Hahaha, ja kanske det, men som nÀrmare 50-Äring snart , och ÀndÄ slippa bada i vassen, sÄ Àr jag inte sÄ rÀdd för den biten.KalorimÀssigt +-0?
Sov i hammock hÀromnatten, utan liggunderlag som jag hade glömt. Det slutade med att jag fick lÀgga mig och sova pÄ marken tillslut. DÄ blev jag varmà rets första hammockhÀng
Ălen mĂ„ste ju lixom sköljas ner med nĂ„gotSĂ„ blev det middag idag igen
Det bÀsta med att cykla?
Ja, jo, förutom att mÄ bra, sÄ Àr det nog ölen efterÄt
LÄter lite som Van Der Pools trÀningsprogram. LÄter schysst!Ett bra sÀtt att belöna sig sjÀlv Àr att t.ex. bestÀmma att man fÄr ta 1 öl per mil pÄ cykeln(efter att man cyklat alltsÄ).
Fast iofs: för en vÀltrÀnad cyklist kan det ju bli för mycket öl. SÄ sÀg 1 öl per 2 mil!
En kollega cyklar till Paris varje sommarLÄter lite som Van Der Pools trÀningsprogram. LÄter schysst!
Haha, ja, för nÀstan fyra mil cykel sÄ hade det blivit alldeles för mÄnga öl för mig. Garanterat ingen cykeltur imorgon bitti i a fEtt bra sÀtt att belöna sig sjÀlv Àr att t.ex. bestÀmma att man fÄr ta 1 öl per mil pÄ cykeln(efter att man cyklat alltsÄ).
Fast iofs: för en vÀltrÀnad cyklist kan det ju bli för mycket öl. SÄ sÀg 1 öl per 2 mil!
Bild för on topic:
En till, fast frÄn nyss Det Àr nÄn dÄre pÄ insta som heter roostermanwatches tydligenEn av fÄ stÄlisar (och i fÀrg dessutom!) som kanske kanske fÄr ansluta sig till samlingen nÄgon gÄng. De har samma negativa STN displayer som titanarna, eller hur?
Jag har inte instagram Funderat pÄ att skaffa bara pga klockintresset, men kÀnns lite som jag sÀljer min sjÀ⊠data till djÀ⊠ZuckerbergEn till, fast frÄn nyss Det Àr nÄn dÄre pÄ insta som heter roostermanwatches tydligen
VVFB iafJag har inte instagram Funderat pÄ att skaffa bara pga klockintresset, men kÀnns lite som jag sÀljer min sjÀ⊠data till djÀ⊠Zuckerberg
Kan vara vÀrt ÀndÄ?
Nu har du chansen. VÄgar inte svara pÄ hur reko sÀljaren Àr, bilderna visar 23/11 pÄ datumetEn av fÄ stÄlisar (och i fÀrg dessutom!) som kanske kanske fÄr ansluta sig till samlingen nÄgon gÄng. De har samma negativa STN displayer som titanarna, eller hur?
Du fick nattskiftet inatt igen?Nu har du chansen. VÄgar inte svara pÄ hur reko sÀljaren Àr, bilderna visar 23/11 pÄ datumet
G-shock GMW-B5000PB-6ER (Twilight Tokyo)
Utropspris: 3000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-06-04 00:34:54. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com