• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_3021.jpeg

Har jag kanske en liten fetisch Ă„t kaminhĂ„llet till? Dovre, JĂžtul och MorsĂž. Och JĂžtulen no3 Ă€r till salu, förmodligen aldrig anvĂ€nd. 5000kr till trĂ„dkompisar 😃 Den kan endast byta ut en redan befintlig installation med rökrör 150mm och liknande rökgastemperatur har jag fĂ„tt lĂ€ra mig i efterhand.
67E18F39-05D1-45D9-AA7C-3BAB1382759E.jpeg

Nu blev det sÄ dÀr igen, följde med fruntimret ut för att handla pÄslakan och lite annat i en galleria hÀr i stan. Naturligtvis fanns dÀr en klockbutik som jag inte sett tidgare, sÄ jag kikade in och som vanligt sÄ följde det med nÄgot hem.
20230520_161422.jpg

Nu blev det sÄ dÀr igen, följde med fruntimret ut för att handla pÄslakan och lite annat i en galleria hÀr i stan. Naturligtvis fanns dÀr en klockbutik som jag inte sett tidgare, sÄ jag kikade in och som vanligt sÄ följde det med nÄgot hem.
20230520_161422.jpg
Den i helstÄl Àr ruskigt bra. FörstÄr inte varför den inte Àr mer populÀr.

Tillbaka
Topp