Du har vÀl bokat en?Fullbokad. Hur mÄnga var vi som bokade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du har vÀl bokat en?Fullbokad. Hur mÄnga var vi som bokade?
SjÀlvklart. Fick notisen mitt i ett (fysiskt) möte, men det löste sig snabbtDu har vÀl bokat en?
Akut toalettbesökSjÀlvklart. Fick notisen mitt i ett (fysiskt) möte, men det löste sig snabbt
Haha, bra! SÄ de har fÄtt in 5st och minst 3st hamnar hÀr.SjÀlvklart. Fick notisen mitt i ett (fysiskt) möte, men det löste sig snabbt
Dom Àr lite mÀrkliga. Det stÄr just nu "Endast 3 kvar" men det gÄr ÀndÄ bara att förboka genom att betala?Ny chans för er som missade igÄr!
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition DW-5040PG-1ER
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited Edition DW-5040PG-1ER G-SHOCKwww.kulta-center.com
Endast 3 kvar att boka, skulle jag tro. Nu stÄr det 2 stDom Àr lite mÀrkliga. Det stÄr just nu "Endast 3 kvar" men det gÄr ÀndÄ bara att förboka genom att betala?
Skyldig till att en försvannEndast 3 kvar att boka, skulle jag tro. Nu stÄr det 2 st
à en till ! Om det Àr nÄgon som Àr sugen pÄ att ta över Àr det bara att PM:a sÄ löser vi det. Sitter inte bra pÄ mig...En till Miro-bild klarar ni allt
StÀmmer, jag frÄgade.Endast 3 kvar att boka, skulle jag tro. Nu stÄr det 2 st
Lika "varmt" som vanligt?
10 grader varmt, MINST!Lika "varmt" som vanligt?
Egentligen......... Ăr dom dĂ€r tvĂ„ en grym jĂ€kla kombo.Vad skall man addera till dessa tvĂ„ tycker ni??