Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tittar pÄ en Frogman ur 1000 serien pÄ nÀtet. Om man köper GWF-D1000 pÄ amazon sÄ blir rÀkneexemplet sÄ hÀr innan utcheckning. De sÀnder frÄn Japan. à ker jag pÄ 25% moms hÀr i Sverige dÄ?
Medan i den danska nĂ€tbutiken blir samma klocka 1500 dyrare. Ăr det tryggare att köpa pĂ„ yourwatches.se tror ni?
En liten frĂ„ga bara. Kan man isolera dessa sĂ„ att jorden inte fryser sĂ„ lĂ€tt pĂ„ vintern? Typ isolering, platonmatta, drĂ€nering? Jag snackade om detta med frugan igĂ„r nĂ€mligenâŠMudman var ett fantastiskt stöd vid bygget av odlingslĂ„da
Hmm, bra frĂ„ga. Skulle tro att min lösning Ă€r ganska "ofrysig". Dels att den inte stĂ„r pĂ„ marken, dels att jorden ligger pĂ„ en rejĂ€l markduk som i sin tur vilar pĂ„ hönsnĂ€t.En liten frĂ„ga bara. Kan man isolera dessa sĂ„ att jorden inte fryser sĂ„ lĂ€tt pĂ„ vintern? Typ isolering, platonmatta, drĂ€nering? Jag snackade om detta med frugan igĂ„r nĂ€mligenâŠ
"Vi" ska prova att plantera i sĂ„na hĂ€r i dom lĂ„dorna jag slog ihop för nĂ„n vecka sen. Finns i en uppsjö modeller. Borde gĂ„ att lĂ€gga frigolit skivor pĂ„ insidan ocksĂ„ för samma resultatEn liten frĂ„ga bara. Kan man isolera dessa sĂ„ att jorden inte fryser sĂ„ lĂ€tt pĂ„ vintern? Typ isolering, platonmatta, drĂ€nering? Jag snackade om detta med frugan igĂ„r nĂ€mligenâŠ
JÀklar vad stiligt!IgÄr fick jag ordning pÄ trÀdgÄrdsredskapen och byggde hyllplan till krukor mm. Givetvis ska allt oljas in i bÄtsmörja @ironcastle Klocka för on topic
Tackar! Trappan byggdes av min snickarkompis för ett par Är sedan sÄ det ska jag inte skryta pÄ migJÀklar vad stiligt!
Gissar att du har byggt trappan sjÀlv. Snygg!
Trimbox och ljuddÀmpare till Saaben?Ska finns tvÄ nyanlÀnda paket med lite kul innehÄll nÀr jag kommer hem
Om inte @Roosterwife tjuvat eller gömt dom vill sÀga
LjuddÀmpare..?? . Ska slita dB-killern pÄ Buddy sen, sÄ fÄr V4an sjunga frittTrimbox och ljuddÀmpare till Saaben?
Hur mÄnga har du nu?
Ett gÀngHur mÄnga har du nu?