En ana-digi kanske? LÀgg till en Mudmaster (GWG-1000/2000) eller en Casioak (gÀrna semistÄlis) sÄ har du allt man egentligen behöver, enligt min ringa Äsikt.Vad skall man addera till dessa tvÄ tycker ni??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En ana-digi kanske? LÀgg till en Mudmaster (GWG-1000/2000) eller en Casioak (gÀrna semistÄlis) sÄ har du allt man egentligen behöver, enligt min ringa Äsikt.Vad skall man addera till dessa tvÄ tycker ni??
Har spanat lite pĂ„ den faktiskt dock osĂ€ker pĂ„ negativa displayen. Men kanskeâŠEgentligen......... Ăr dom dĂ€r tvĂ„ en grym jĂ€kla kombo.
Men en GMW-B5000MB hade vart perfa skulle jag sÀga (om du vill forsÀtta med det svarta temat)
Mmmm mycket bra!
Jag hade stoppat en 6900 eller 2100 i samma fÀrgtema mittimellan dÀr!Vad skall man addera till dessa tvÄ tycker ni??
Vad skall man addera till dessa tvÄ tycker ni??
It's alive!
Valfri GWF-D1000 - helt klartOm man skall Àga en Frogman, vilken skall man leta efter dÄ? En del entusiaster menar ju 9000 serien, men vill höra er mening. Jag vill ju anvÀnda den ocksÄ.
Annars Àr nya jubileumsvarianten ett billigare alternativ. Den hÀr pÄ Tradera till exempelValfri GWF-D1000 - helt klart
Gillar verkligen GWF-A1000 pÄ lÀnk. Nog den mest bekvÀma större G-shock som jag provat.Om man skall Àga en Frogman, vilken skall man leta efter dÄ? En del entusiaster menar ju 9000 serien, men vill höra er mening. Jag vill ju anvÀnda den ocksÄ.
CHARGEDetta blir bra Lite laddning pÄ tvÄ av dem och sedan blir det Äka av
Den ska bara vila sig i form, i solenCHARGE
Edit: Grattis
DĂ€r Ă€r en stjĂ€rna efter âEstimated taxâŠâ vad stĂ„r det för? Amazon Ă€r supertryggt att handla frĂ„n och brukar vara tydliga med vad som ingĂ„r. Men om det inte tydligt framgĂ„r att skatt och frakt ingĂ„r skulle jag för sĂ€kerhets skull rĂ€kna med att moms tillkommer.Tittar pĂ„ en Frogman ur 1000 serien pĂ„ nĂ€tet. Om man köper GWF-D1000 pĂ„ amazon sĂ„ blir rĂ€kneexemplet sĂ„ hĂ€r innan utcheckning. De sĂ€nder frĂ„n Japan. Ă ker jag pĂ„ 25% moms hĂ€r i Sverige dĂ„?
Medan i den danska nĂ€tbutiken blir samma klocka 1500 dyrare. Ăr det tryggare att köpa pĂ„ yourwatches.se tror ni?
Spana in denna och hoppas den inte rusar i slutet. Tryggt? NÀ. Awesome box? Ja.Tittar pÄ en Frogman ur 1000 serien pÄ nÀtet. Om man köper GWF-D1000 pÄ amazon sÄ blir rÀkneexemplet sÄ hÀr innan utcheckning. De sÀnder frÄn Japan. à ker jag pÄ 25% moms hÀr i Sverige dÄ?
Medan i den danska nĂ€tbutiken blir samma klocka 1500 dyrare. Ăr det tryggare att köpa pĂ„ yourwatches.se tror ni?
Den dĂ€r stjĂ€rnan Ă€r mystisk. Det betyder nog att man skall checka sitt lands bestĂ€mmelser, ergo Ă„ker man vĂ€l pĂ„ moms. Och dĂ„ Ă€r det nog billigare att köpa ifrĂ„n den danska nĂ€tbutiken.DĂ€r Ă€r en stjĂ€rna efter âEstimated taxâŠâ vad stĂ„r det för? Amazon Ă€r supertryggt att handla frĂ„n och brukar vara tydliga med vad som ingĂ„r. Men om det inte tydligt framgĂ„r att skatt och frakt ingĂ„r skulle jag för sĂ€kerhets skull rĂ€kna med att moms tillkommer.