• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har av nÄgon anledning varit sugen pÄ den hÀr fula fÀrgkombinationen!
ga400cm-4a-g-shock-rasta-colours-series-watch-ga-400cm-4a-new-zealand-650x650.jpg

Frestar med ett nytaget foto pÄ 5610:an, som nÀstan uteslutande fÄr följa med pÄ trÀningsrundorna utomhus. Pulsklockor i all Àra (har haft en sÄdan period med) men mycket mer Àn ett stoppur Àr sÀllan det som behövs. Den hÀr klarar uppgiften galant :)
58474225-E5F5-4E89-A534-751DAF21D294.jpeg

Det Àr nog det eller 30 Ärs jubileumsvarianten man hittar. Den Àr dessutom lika Glossy.
SÄhÀr ser den ut:
376432012912913564192183_L.jpg
Det var ju ungefÀr det jag var ute efter utan att ge 7000 som man sett dem gÄ för pÄ ebay. :) Glossy har jag ingenting emot, det var mer att den verkade vara glittrig pÄ bilden hos tiktox, men det kanske bara Àr bilden.

Det var ju ungefÀr det jag var ute efter utan att ge 7000 som man sett dem gÄ för pÄ ebay. :) Glossy har jag ingenting emot, det var mer att den verkade vara glittrig pÄ bilden hos tiktox, men det kanske bara Àr bilden.
HĂ€r finns den ju:
https://www.tiktox.com/gw-m5630a-4-band-bezel-set.html
RÀtt beteckning men fel bild pÄ bezeln. FrÄgar Àr ju om det Àr 6900 modellen han sÀljer en 5630 modellen? Jag ska frÄga honom pÄ insta. Hade varit kul att ha en röd modd.

just dom tvÄ modellerna du nÀmner anvÀnder sig tyvÀrr av olika passform pÄ bezeln.
Finns det nÄgon förteckning över vilka som passar ihop, eller Àr det bezel och sjÀlva "klockmodulen" frÄn ungefÀr samma Är principen som gÀller?

Hann fÄ svar innan jag hann posta. :)

observera att dw5600p som jag referade till ovan saknas i listan och Àr alltsÄ inte samma som dwd5600p (som finns i listan). :hungover:
Sorry jag missförstod. Du har rÀtt. 5600p passar 5600 modellerna. Dom har vÀl för övrigt dom bÀsta displayerna har jag hört. AnvÀnda ofta i moddar.

• Like
Reactions: :-)
Ni som vill se vilka som passar vilka nÀr det kommer till GW och DW sÄ kan man eklast se om det Àr en kort platÄ eller en lÄng, pilarna visar platÄn mellan knapparna och den svart/röda Àr en DW och den svarta en GW
09EBEC5A-D293-4BAE-89B7-DC29907E2017.jpeg

Tillbaka
Topp