Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var ju ungefÀr det jag var ute efter utan att ge 7000 som man sett dem gÄ för pÄ ebay.Det Àr nog det eller 30 Ärs jubileumsvarianten man hittar. Den Àr dessutom lika Glossy.
SÄhÀr ser den ut:
![]()
DÄ tÀnker du passformen runt handleden och inte sjÀlva klockmodulen i armbandet? Om jag exempelvis skulle köpa nÄgot sÄdant hÀr?kolla in "DW5600P-4". tÀnk pÄ att alla squares inte passar. det skiljer i passformen mellan de olika modellerna.
HÀr finns den ju:Det var ju ungefÀr det jag var ute efter utan att ge 7000 som man sett dem gÄ för pÄ ebay.Glossy har jag ingenting emot, det var mer att den verkade vara glittrig pÄ bilden hos tiktox, men det kanske bara Àr bilden.
jag tÀnker dessvÀrre pÄ sjÀlva passformen pÄ bezeln. vilken modell Àr den tÀnkt att sitta pÄ?
Har av nÄgon anledning varit sugen pÄ den hÀr fula fÀrgkombinationen!
![]()
Gw och dw modellerna Àr inte kompatibla i bezel storlek.Jag tÀnkte ju sÀtta det pÄ nÄgot nytt exempelvis en GW-M5610-1ER eller en vanlig DW-5600E. Det Àr jag mer öppen med.
Finns det nÄgon förteckning över vilka som passar ihop, eller Àr det bezel och sjÀlva "klockmodulen" frÄn ungefÀr samma Är principen som gÀller?just dom tvÄ modellerna du nÀmner anvÀnder sig tyvÀrr av olika passform pÄ bezeln.
Den passar lustigt nog bara till gw modellernajust dom tvÄ modellerna du nÀmner anvÀnder sig tyvÀrr av olika passform pÄ bezeln.
(utan att vara 100% sÀker (dÄ jag inte provat pÄ just den) sÄ tror jag att DW5600P-4 passar till DW-5600E)
Se hÀr:Finns det nÄgon förteckning över vilka som passar ihop, eller Àr det bezel och sjÀlva "klockmodulen" frÄn ungefÀr samma Är principen som gÀller?
Hann fÄ svar innan jag hann posta.![]()
Se hÀr:
![]()
Sorry jag missförstod. Du har rÀtt. 5600p passar 5600 modellerna. Dom har vÀl för övrigt dom bÀsta displayerna har jag hört. AnvÀnda ofta i moddar.observera att dw5600p som jag referade till ovan saknas i listan och Àr alltsÄ inte samma som dwd5600p (som finns i listan).![]()
Denna Àr ju rÀtt bra. Har för övrigt bara haft ute min en soldag sedan ett halvÄr tillbaka!@Fujoor Hur lÀnge behöver du ha din rangeman ute i solen för att den ska bli full laddad?
Nyfiken om nÄn vet funktionen varför frogman Àr förskjuten? Tycker det Àr jÀtte mÀrkligt men för övrigt snyggRejÀl och tung, men vilken kvalite det osar om GWF-D1000. Kommer bli en Frogman i Är av nÄgot slag, blir mÄlet. Men hoppas sÄklart vinna denna![]()
![]()
Mot 5610...
![]()
Nyfiken om nÄn vet funktionen varför frogman Àr förskjuten? Tycker det Àr jÀtte mÀrkligt men för övrigt snygg![]()
RejÀl och tung, men vilken kvalite det osar om GWF-D1000. Kommer bli en Frogman i Är av nÄgot slag, blir mÄlet. Men hoppas sÄklart vinna denna![]()
![]()
Mot 5610...
![]()
ĂppnaIdag Ă€r en bra dag.
![]()