• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

RejÀl och tung, men vilken kvalite det osar om GWF-D1000. Kommer bli en Frogman i Är av nÄgot slag, blir mÄlet. Men hoppas sÄklart vinna denna :)
877E5394-90B9-42E0-A313-4EB8EF878631.jpeg

Mot 5610...
CFD70F81-255E-4A11-9E45-44A87B9E3961.jpeg
Ja, de Àr svÄrslagna.
1 chans pÄ 10;)..

Sitter bra pÄ dig.
Frogman Àr en cool klocka, utan tvekan.

Funkar ok, Àr ju en G-shock sÄ att den egentligen Àr lite för stor Àr inte hela vÀrlden dÄ. Den Àr dock inte lika massiv som gx-56 var men vÀger mkt mkt mer. TyvÀrr ligger jag lite mellan tvÄ hÄl pÄ vÀnster handled (som vanligt perfekt pÄ den inte sÄ vana högern :meh: ) men tycker den sitter ok ÀndÄ. Dock inte vant mig vid vikten Àn, den vÀger nog mest av alla klockor hÀr hemma, Àven mer Àn min tjockisbrons pÄ 44mm...

Funkar ok, Àr ju en G-shock sÄ att den egentligen Àr lite för stor Àr inte hela vÀrlden dÄ. Den Àr dock inte lika massiv som gx-56 var men vÀger mkt mkt mer. TyvÀrr ligger jag lite mellan tvÄ hÄl pÄ vÀnster handled (som vanligt perfekt pÄ den inte sÄ vana högern :meh: ) men tycker den sitter ok ÀndÄ. Dock inte vant mig vid vikten Àn, den vÀger nog mest av alla klockor hÀr hemma, Àven mer Àn min tjockisbrons pÄ 44mm...

Ge den ett par dagar och den kommer att kĂ€nnas lagom stor tror jag. Är den större Ă€n mudmaster?
Numera tycker jag att min mudmaster kÀnns lagom pÄ handleden.

Ge den ett par dagar och den kommer att kĂ€nnas lagom stor tror jag. Är den större Ă€n mudmaster?
Numera tycker jag att min mudmaster kÀnns lagom pÄ handleden.

Tycker de Àr rÀtt olika, bÄda vÀldigt stora. Muddie kÀndes högre, Frogman inte lika bra luggar (raka kontra mudmaster som sluttar). Vill minnas Mudmaster som betydligt lÀttare. Tycker bÄda Àr ruggigt bra :)

Tillbaka
Topp