• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon som kan identifiera de tvÄ röda modellerna? Froggien kÀnner jag igen men Àr de andra officiella?
G-SHOCK-40TH-ANNIVERSARY-EXHIBITION-NOTEBOOK-765x956.jpg
Kanske missuppfattar dig, men alla röd afinns med i shockbase...

Jag har en sÄdan i svart med blÄ detaljer. Har alltid tyckt att den Àr lite trist pÄ nÄgot sÀtt men ska nog ge den en chans till. BekvÀm och vÀger ju inget med sin kolfiberstruktur

En svart klocka med blĂ„ detaljer passar alldeles utmĂ€rkt i mellanmjölkens land. 😄 Denna Ă€r lite mer speciell. FĂ€rgsĂ€ttningen Ă€r unik för att passa med deras lilla jet. Det Ă€r vĂ€l maximalt vad jag föredrar i fĂ€rg pĂ„ klockor.

En svart klocka med blĂ„ detaljer passar alldeles utmĂ€rkt i mellanmjölkens land. 😄 Denna Ă€r lite mer speciell. FĂ€rgsĂ€ttningen Ă€r unik för att passa med deras lilla jet. Det Ă€r vĂ€l maximalt vad jag föredrar i fĂ€rg pĂ„ klockor.

Riktigt cool. Är denna Gravity Master pĂ„ vĂ€g ut? Hittar bara din variant pĂ„ Casiosidan

🙂
BestĂ€ll hem ett gĂ€ng och sĂ€lj dem för dubbla priset pĂ„ tratten đŸ€·â€â™‚ïž

🙂
ÄÀÀh. Det Ă€r lĂ€tt vĂ€rt premium nĂ€r den varit @Daion -Ă€gd. 😄 Lite fraktkostnad och 25% moms sĂ„ Ă€r det vĂ€rt lite extra att slippa skeppa över sundet. 😬

Tillbaka
Topp