• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Somrig jÀtteguling.
I bakgrunden odlingslÄda i vinkel pÄ ben med hönsnÀtsbotten @Sonnyboy . Saknas bara 700 liter jord, nÄgot att odla och lite ork.
IMG_20230525_195326.jpg
Vad Ă€r det för modell? 🙂 Jag aldrig sett den tidigare. Den ser nĂ€stan lite melerad ut? Riktigt trevlig!👍

Tog fram ena Gravitymastern igĂ„r, som jag ej haft uppe förut, alltsĂ„ helt ny! Till min förvĂ„ning var klockan helt ”död”. Blev lite smĂ„orolig och tĂ€nkte att nu jĂ€vlar Ă€r klockan sönder! 😄Försökte ladda den med en LED lampa (en ynklig nattbordslampa), igĂ„r kvĂ€ll och det enda som hĂ€nde var att sekundvisaren som först var pĂ„ kl 12, flyttade sig till ”57”. Försökte göra lite research pĂ„ nĂ€tet och hittade detta. Nu har jag lagt den intill fönstret. Är detta normalt och hur lĂ€nge kan jag förvĂ€nta mig ngn form av framgĂ„ng?
IMG_6284.jpeg
IMG_6285.png
Jag hade precis samma fenomen med samma klocka. Efter typ 8h i solen började den som vanligt igen.

JĂ€vlar en sĂ„n stor flagga de flyger med! Snacka om drag och risk för kollaps 😳
Ja, han for ju runt med ett segel bakom sig, men flaggan följde honom som en svans oavsett vart han for, och det var rejĂ€lt blĂ„sigt tidvis. Fast med 5000 hopp i bagaget kan man vĂ€l ana viss rutin 😉

HÀftiga helikopetrar fanns det ocksÄ.
Screenshot_20230527_171315_Gallery.jpg

Och det var den sista bilden. Nu slipper ni fler av denna vara.

Ja, han for ju runt med ett segel bakom sig, men flaggan följde honom som en svans oavsett vart han for, och det var rejĂ€lt blĂ„sigt tidvis. Fast med 5000 hopp i bagaget kan man vĂ€l ana viss rutin 😉

HÀftiga helikopetrar fanns det ocksÄ.
Screenshot_20230527_171315_Gallery.jpg

Och det var den sista bilden. Nu slipper ni fler av denna vara.
Man kan gissa att numera G-shockĂ€garen @Fliegerchronograph🚁 fanns i nĂ€rheten😉

Hur Ă€r H1000 och H2000 modellerna? Tycker att H1000 Ă€r snyggare. Speciellt den röda och den helsvarta. Är de bara en gimmick eller fyller den sin funktion?

Tillbaka
Topp