Man kan ju inte fega .Ja, jag tycker de gick riktigt skapligt. Med Tradera vet man aldrig, jag kör ju i stort sett alltid med 50kr som utrop utan reservationspris oxÄ. Ibland har det inte blivit riktigt bra.
Magisk groda btw
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ju inte fega .Ja, jag tycker de gick riktigt skapligt. Med Tradera vet man aldrig, jag kör ju i stort sett alltid med 50kr som utrop utan reservationspris oxÄ. Ibland har det inte blivit riktigt bra.
Blev ju lite av ett anti-klimax med NASA. Spurten uteblev, avgjort redan i andra perioden kÀndes det som...Ja, jag tycker de gick riktigt skapligt. Med Tradera vet man aldrig, jag kör ju i stort sett alltid med 50kr som utrop utan reservationspris oxÄ. Ibland har det inte blivit riktigt bra.
Ha ha, ja, men det var spÀnnande of och jag Àr sÀker pÄ att den kommer till ett fint hem!Blev ju lite av ett anti-klimax med NASA. Spurten uteblev, avgjort redan i andra perioden kÀndes det som...
OMFGHa ha, ja, men det var spÀnnande of och jag Àr sÀker pÄ att den kommer till ett fint hem!
Blev det nÄt pangat inatt?LÄngt bort Àr dom idag kossorna
LÀt som vÀrsta kriget nÀr jag skulle gÄ och lÀgga mig var tvungen att Äka justera sÄ de smÀllde lite mer sÀllan. En gÄng per minut kanske lite vÀl extremtBlev det nÄt pangat inatt?
Ja, det Àr vÀl ingen vits om de vÀnjer sig kanskeLÀt som vÀrsta kriget nÀr jag skulle gÄ och lÀgga mig var tvungen att Äka justera sÄ de smÀllde lite mer sÀllan. En gÄng per minut kanske lite vÀl extremt
Ăr det enda G-shocken du har kvar nu??Amerikanskt kaffe blask
Har denna, en svart dw6900 samt dublett av camo 6900 varav en oöppnad i kartongĂr det enda G-shocken du har kvar nu??
Det stÀmmer bra! Riktigt kul att se dig dÀr!Numera? Jag har haft G-Shock sedan flera Är tillbaka. Den fÀrgglada CasiOak:en jag lyckades vinna under Ärets OWG March Àr min tredje G-Shock. Jag fanns pÄ GÀrdet under gÄrdagen, pÄ scen som konferencier under arméflygmomentet dÄ Àldre helikopter- och flygplanssystem som verkat inom armén förevisades i luften och pÄ marken. Jag sitter dock hellre bakom spakarna Àn stÄr pÄ scen men nÄgon mÄste ta det senare ansvaret och jag kÀnde mig kallad. Det funkade sÄ jag har lovat att stÀlla upp pÄ 600-Ärsjubiléet 2123. Kul att trÀffa kollegor igÄr och Ätminstone en KS:are i form av @iko Àven om det uppenbarligen fanns fler dÀr.
Om de slÀpper en speciell katalog om 40th anniversary nu mÄste det innebÀra att det inte blir fler nya 40th modeller?NÄgon som kan identifiera de tvÄ röda modellerna? Froggien kÀnner jag igen men Àr de andra officiella?
Sant.. vilken besvikelseOm de slÀpper en speciell katalog om 40th anniversary nu mÄste det innebÀra att det inte blir gler nya 40th modeller?