Blev riktigt bra med guld detaljer. Ser till och med bÀttre ut Àn originalet.Dags att prova nya klÀder. För se om jag byter tillbaka senare, gillar verkligen guld Porter looken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev riktigt bra med guld detaljer. Ser till och med bÀttre ut Àn originalet.Dags att prova nya klÀder. För se om jag byter tillbaka senare, gillar verkligen guld Porter looken.
Ăr detta Porter-svart alltsĂ„? AlltsĂ„ inte svart-svart..Blev riktigt bra med guld detaljer. Ser till och med bĂ€ttre ut Ă€n originalet.
Yez, det Ă€r Porter gunmetal. Det Ă€r inte riktigt svart. Passar skitbra ihop med guldknappar och bandskruvar.Ăr detta Porter-svart alltsĂ„? AlltsĂ„ inte svart-svart..
Och vipps hade @Nygren köpt en GWG-1000 med gult bandHeads-up pÄ dessa tvÄ.
MÄste medge att jag blev sugen. Sedan kom jag pÄ att jag redan har en. Men det har ju Ä andra sidan inte hindrat mig tidigare Gammal bildOch vipps hade @Nygren köpt en GWG-1000 med gult band
Den dÀr Àr rusk-snygg.Blev riktigt bra med guld detaljer. Ser till och med bÀttre ut Àn originalet.
Tack! Den Ă€r vĂ€ldigt likt denna produktbilden pĂ„ MRG-B5000B. Ăr riktigt nöjd med resultatet.Den dĂ€r Ă€r rusk-snygg.
Exakt! Min upplevelse Ă€r att MRGn Ă€r klart mörkare i verkligheten (portern ocksĂ„ för den delen). TvĂ„ av mina favoritklockor, men den ljusare tonen hĂ€r Ă€r ocksĂ„ .Tack! Den Ă€r vĂ€ldigt likt denna produktbilden pĂ„ MRG-B5000B. Ăr riktigt nöjd med resultatet.
Klockan Àr en GMW-B5000GD-9 i grunden dÄ den har guldknappar. Man kan utgÄ frÄn en B5000D ocksÄ och byta knappar till guldfÀrgade men det blir lite krÄngligare att göra. Med GD sÄ behöver man bara byta glas och modulen. Glaset, bezel, lÀnk och modul Àr frÄn GMW-B5000TFC Porter. Det som Àr snyggt med Porter Àr att den Àr egentligen mörk gunmetal och inte helsvart. NÀr det Àr ljust sÄ ser den mer grÄ ut och nÀstan svartkrom i skuggan. Plus att lÀnken Àr borstade och inte blankpolerade som pÄ MRGn. Riktigt snyggt tycker jag.Exakt! Min upplevelse Àr att MRGn Àr klart mörkare i verkligheten (portern ocksÄ för den delen). TvÄ av mina favoritklockor, men den ljusare tonen hÀr Àr ocksÄ .
Om du inte har nÄgot emot det fÄr du gÀrna dela med dig vad du satte ihop klockan av. Skulle bli ett kul framtida projekt. Jag lovar att inte ta cred
Jag förstÄr! Jag har nÄgra porter-klockor, jag uppfattade din som ganska mycket ljusare ÀndÄ. Det hade varit snyggt! Jakten gÄr vidare men kommer absolut göra nÄgot med GD som bas. Kan bara hÄlla med om att det Àr riktigt snyggt.Klockan Àr en GMW-B5000GD-9 i grunden dÄ den har guldknappar. Man kan utgÄ frÄn en B5000D ocksÄ och byta knappar till guldfÀrgade men det blir lite krÄngligare att göra. Med GD sÄ behöver man bara byta glaset och modulen. Glaset, bezel, lÀnk och modul Àr frÄn GMW-B5000TFC Porter. Det som Àr snyggt med Porter Àr att den Àr egentligen mörk gunmetal och inte helsvart. NÀr det Àr ljust sÄ ser den mer grÄ ut och nÀstan svartkrom i skuggan. Plus att lÀnken Àr borstade och inte blankpolerade som pÄ MRGn. Riktigt snyggt tycker jag.
GMW-B5000GD-9 Àr helt klart den bÀsta StÄlis enligt mig. Gillar alla moddar jag har gjort med den. Vilken variant tycker ni Àr bÀst?
1, Orginal
2, Guld med AR display
3, Guld Porter med AR display
4, Guld Porter med negativ display
5, Guld Porter med positiv display
6, Portermodd
Porter helt klartGMW-B5000GD-9 Àr helt klart den bÀsta StÄlis enligt mig. Gillar alla moddar jag har gjort med den. Vilken variant tycker ni Àr bÀst?
1, Orginal
2, Guld med AR display
6, Portermodd
1 PortermoddGMW-B5000GD-9 Àr helt klart den bÀsta StÄlis enligt mig. Gillar alla moddar jag har gjort med den. Vilken variant tycker ni Àr bÀst?
1, Orginal
2, Guld med AR display
6, Portermodd
Den positiva guld-portern Àr grym.GMW-B5000GD-9 Àr helt klart den bÀsta StÄlis enligt mig. Gillar alla moddar jag har gjort med den. Vilken variant tycker ni Àr bÀst?
1, Orginal
2, Guld med AR display
6, Portermodd