• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MR-G, verkar iskalla pĂ„ forumet. De gĂ„r billigt och ligger och samlar damm pĂ„ K&S. Varför? Är det för att man istĂ€llet vill ha plastvarianterna som originalen frĂ„n 80-talet? Tycker de Ă€r hur coola som helst och borde kunna vara klockor man kan ha lĂ€nge,,,
IMG_4960.jpeg

Bild frÄn igÄr. FörstÄr inte heller att de fÄr ligga lÀnge. Visst, mycker pengar för en G-shock kan nÄgon sÀkert tycka. Men detta Àr nÄgot helt annat. MR-G Àr otroligt fin. Ganska rejÀla mÄtt, men lÀtt och smidig pÄ armen, otrolig slipning pÄ boett och armband. UtstrÄlar kvalitet. @ironcastle har en fint prissatt till salu

GMW-B5000GD-9 Ă€r helt klart den bĂ€sta StĂ„lis enligt mig. Gillar alla moddar jag har gjort med den. Vilken variant tycker ni Ă€r bĂ€st? 🙂

1, Orginal
PXL_20210819_105714916-01.jpeg

2, Guld med AR display
PXL_20220603_063924363-02.jpeg

3, Guld Porter med AR display
IMG_20220723_130256-01.jpeg

4, Guld Porter med negativ display
PXL_20230103_105120820-01.jpeg

5, Guld Porter med positiv display
PXL_20230515_154527316-03.jpeg

6, Portermodd
IMG20230530144006-04.jpeg
InstĂ€mmer med de flesta andra, Porter-modden Ă€r riktigt bra 👍

IMG_4960.jpeg

Bild frÄn igÄr. FörstÄr inte heller att de fÄr ligga lÀnge. Visst, mycker pengar för en G-shock kan nÄgon sÀkert tycka. Men detta Àr nÄgot helt annat. MR-G Àr otroligt fin. Ganska rejÀla mÄtt, men lÀtt och smidig pÄ armen, otrolig slipning pÄ boett och armband. UtstrÄlar kvalitet. @ironcastle har en fint prissatt till salu
Ja, den var vÀl att betrakta som ett fynd mÄste man vÀl ÀndÄ sÀga.
Men den Ă€r inte till salu hos mig lĂ€ngre. 😊

Min önskan Àr att Casio skulle ge ut en typ 25% mindre Mudmaster. Klockan Àr ju supercool ack sÄ stor, gjord för 20+cm handled.
Men: det fĂ„r inte kallas för Baby-G..😀
Tror faktiskt att den Àr gjort för mindre handleder och den ska se stor ut. Visa med grova handleder klagar pÄ att den Àr obekvÀmt att bÀra och tog bort de kuddarna pÄ insidan för att den ska sitta skönt pÄ handleden. Jag tycker att min GWG2K Àr obekvÀmt att bÀra dÄ bandet klÀmmer min handled frÄn sidorna.

Tror faktiskt att den Àr gjort för mindre handleder och den ska se stor ut. Visa med grova handleder klagar pÄ att den Àr obekvÀmt att bÀra och tog bort de kuddarna pÄ insidan för att den ska sitta skönt pÄ handleden. Jag tycker att min GWG2K Àr obekvÀmt att bÀra dÄ bandet klÀmmer min handled frÄn sidorna.

NÀr du sÀger det sÄ...jo Mudmaster sitter nog bÀttre pÄ en liten handled Àn Rangeman som saknar kuddar. För mig var det bara att jag visuellt inte blev av med kÀnslan att Mudmaster sÄg för stor ut pÄ min handled.

NÀr du sÀger det sÄ...jo Mudmaster sitter nog bÀttre pÄ en liten handled Àn Rangeman som saknar kuddar. För mig var det bara att jag visuellt inte blev av med kÀnslan att Mudmaster sÄg för stor ut pÄ min handled.
Det Ă€r alltsĂ„ en Mudyouth eller Rangeyouth du Ă€r ute efter 😁
Mudkid och Rangekid gĂ„r under Baby-G istĂ€llet👍

Tillbaka
Topp