Den skulle kunna bli en hÀftig mod, jag Àlskar den transparanta displayen. DÀremot Àr jag inte sÀrskilt imponerad över jellyn som gulnar med Ären.Tittar man nÀrmare pÄ displayen pÄ 5640 sÄ ser det ut som att den har en BT modul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den skulle kunna bli en hÀftig mod, jag Àlskar den transparanta displayen. DÀremot Àr jag inte sÀrskilt imponerad över jellyn som gulnar med Ären.Tittar man nÀrmare pÄ displayen pÄ 5640 sÄ ser det ut som att den har en BT modul?
Den Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.Boys! En frÄga, pÄ min Rangeman ser jag att den fÄtt kontakt inatt med multibandet.
Men symbolen Recived har aldrig varit synlig ovanför PS pÄ displayen? Gör jag nÄgot fel? Se bilder
JahaDen Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.
SÄ synkade den inatt kan det mycket vÀl vara sÄ att den hunnit slockna innan du sÄg den
5640 Àr mest sannolikt en 5610 i 40-ÄrsutgÄva. Jag har en 5630, dvs 5610 frÄn 30-Ärsjubileet. Det kan iofs vara en GW-B5600 modul ocksÄ.Ja vÀldigt. Vet du vad 6:an betyder i 5640 vs 5040? Antar att skillnaden mellan DW och DWE Àr snabbkopplingar pÄ band och bezel.
Riktigt, det tarvas tÄliga grejor nÀr det ska jobbas i excelGomorron! En dag pÄ kontoret och jobb med excelsnurrorna.
Har du provat Mudmaster GG-B100? Den bÀrs mindre Àn GWG.Min önskan Àr att Casio skulle ge ut en typ 25% mindre Mudmaster. Klockan Àr ju supercool ack sÄ stor, gjord för 20+cm handled.
Men: det fÄr inte kallas för Baby-G..
Nja, min Àr dÄ dÀr alltid iaf, pÄ bÀgge mina. NÀr den har synkat pÄ natten vill sÀga.Den Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.
SÄ synkade den inatt kan det mycket vÀl vara sÄ att den hunnit slockna innan du sÄg den
Boys! En frÄga, pÄ min Rangeman ser jag att den fÄtt kontakt inatt med multibandet.
Men symbolen Recived har aldrig varit synlig ovanför PS pÄ displayen? Gör jag nÄgot fel? Se bilder
Den Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.
NÀr den inte gör en fullstÀndig synk sÄ visar inte den symbolen pÄ skÀrmen Àven om det stÄr att den har synkat.Nja, min Àr dÄ dÀr alltid iaf, pÄ bÀgge mina. NÀr den har synkat pÄ natten vill sÀga.
Ingen 5610 om du kolla pÄ skÀrmen. Tror att den kan vara en metal case variant ocksÄ. 5040 Àr sÀkert en ny screwback.5640 Àr mest sannolikt en 5610 i 40-ÄrsutgÄva. Jag har en 5630, dvs 5610 frÄn 30-Ärskubileet.
Har du provat Mudmaster GG-B100? Den bÀrs mindre Àn GWG.
Hmm. UpptĂ€ckte Ă€ven nu att jag mĂ„ste ha en Rangeman med gula detaljer medâŠNja, min Ă€r dĂ„ dĂ€r alltid iaf, pĂ„ bĂ€gge mina. NĂ€r den har synkat pĂ„ natten vill sĂ€ga.
Köp JDM-varianten nĂ€r du Ă€ndĂ„ Ă€r igĂ„ng.Hmm. UpptĂ€ckte Ă€ven nu att jag mĂ„ste ha en Rangeman med gula detaljer medâŠ
HÄller med!Köp JDM-varianten nÀr du ÀndÄ Àr igÄng.
Den har kolfiberband med gul insida.
Vart finner man en sÄdan enklast??HÄller med!
Jag importerade min frÄn Japan.Vart finner man en sÄdan enklast??
Ja, du har rÀtt. Kan det vara modul 3509 i den? Bluetooth, vÀrldstid och den ser ut att sakna tough solar.Ingen 5610 om du kolla pÄ skÀrmen. Tror att den kan vara en metal case variant ocksÄ. 5040 Àr sÀkert en ny screwback.
Ja, det kan vara en ny variant av 3509 dÄ den Àr transparent. Kanske fÄr ett nytt modulnummer.Ja, du har rÀtt. Kan det vara modul 3509 i den? Bluetooth, vÀrldstid och den ser ut att sakna tough solar.
Om köparen av GW-7900 ser detta och Àndrar sig Àr jag ett pm bort.Heads-up pÄ dessa tvÄ. Edit: IngÄr svarta klÀder till GW-7900 och ett grönt band till GWG-1000. Edit 2: GW-7900 sÄld.
Samma hÀr!40th on the way!!
Jag har dig i Ätanke om jag mot förmodan skulle Àndra mig inom kort .Om köparen av GW-7900 ser detta och Àndrar sig Àr jag ett pm bort.
Har en köpesannons ute pÄ just en röd eller gul GW-7900
Nej faktiskt inte! Har spanat in den lite dock.
Ska ta chansen om jag besöker nÄn butik som har den.