• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Liquid metal
IMG20230531093109-03.jpeg

Boys! En frÄga, pÄ min Rangeman ser jag att den fÄtt kontakt inatt med multibandet.
Men symbolen Recived har aldrig varit synlig ovanför PS pÄ displayen? Gör jag nÄgot fel? Se bilder
IMG_3483.jpeg
IMG_3484.jpeg
Den Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.
SĂ„ synkade den inatt kan det mycket vĂ€l vara sĂ„ att den hunnit slockna innan du sĂ„g den🙂

Boys! En frÄga, pÄ min Rangeman ser jag att den fÄtt kontakt inatt med multibandet.
Men symbolen Recived har aldrig varit synlig ovanför PS pÄ displayen? Gör jag nÄgot fel? Se bilder
IMG_3483.jpeg
IMG_3484.jpeg

Den Àr bara tÀnd en stund efter synk. NÄn timme har jag för mig.
SĂ„ synkade den inatt kan det mycket vĂ€l vara sĂ„ att den hunnit slockna innan du sĂ„g den🙂

Nja, min Àr dÄ dÀr alltid iaf, pÄ bÀgge mina. NÀr den har synkat pÄ natten vill sÀga.
IMG_1867.jpeg

IMG_0858.jpeg
NÀr den inte gör en fullstÀndig synk sÄ visar inte den symbolen pÄ skÀrmen Àven om det stÄr att den har synkat.

Om köparen av GW-7900 ser detta och Àndrar sig Àr jag ett pm bort.

Har en köpesannons ute pÄ just en röd eller gul GW-7900 :(
Jag har dig i Ă„tanke om jag mot förmodan skulle Ă€ndra mig inom kort 👍.
Finns en polsk sĂ€ljare pĂ„ eBay som har bĂ„de band och bezel i rött till ok pris. Sen slĂ„r du till pĂ„ den svarta som ligger pĂ„ Blocket och byter klĂ€der â˜ș

Tillbaka
Topp