Inte sÄ mycket kvar nu. Tur det. Börjar bli schleten nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!DĂ„ var âDie Mauerâ nĂ€stan fĂ€rdig. Det ser lite brutalt ut men nĂ€r den kommer att tĂ€ckas av murgröna och liknande sĂ„ blir det nog kalas.
Nej, det dÀr med att spÀka sig verkar trÄkigt. Har varit inne pÄ samma tanke, men slagit undan den. Dels kommer man inte vilja ha en klocka till allt, dels Àr det rÀtt trist att inte vÀxla med nÄt annat.Haha, rÀtt omgÄende dök den för mig sÀllsynta tanken "fan, den hÀr skulle man kunna bli OWG med" upp. Sen gick det över.
Jag har provat MR-G tidigare men varit tveksam pga storleken. Nu kÀnns det helt funkis, det Àr vÀl frekvent Mudmaster-anvÀndande som skevat till mina referenser...
Varje gÄng jag ser denna tÀnker jag pÄ den dÀr moddad "Rolex" StÄlis.GM-5600CL-3
Woop woop
Casio G-Shock 40th Anniversary Limited Edition DW-6640RE-1ER
Casio G-Shock 40th Anniversary Limited Edition DW-6640RE-1ER 53.2 Ă 50 Ă 18.7 mmwww.kulta-center.com
Det blev en frÄn Japan Select istÀllet.
Vad landar den pÄ med moms och allt?Det blev en frÄn Japan Select istÀllet.
Det blir ca. 800kr dyrare Àn Kulta ink allt. Den Àr sold out nu.Vad landar den pÄ med moms och allt?
SlutsÄld nu, klippte du den sista?Det blir ca. 800kr dyrare Àn Kulta ink allt. Den Àr sold out nu.
Jag klippte den sista ja.SlutsÄld nu, klippte du den sista?