• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Inte sÄ mycket kvar nu. Tur det. Börjar bli schleten nu.
20230531_172256.jpg

Haha, rĂ€tt omgĂ„ende dök den för mig sĂ€llsynta tanken "fan, den hĂ€r skulle man kunna bli OWG med" upp. Sen gick det över. 😅

ED919B0C-249E-4421-A5E1-B13CB9603D5F.jpeg

Jag har provat MR-G tidigare men varit tveksam pga storleken. Nu kÀnns det helt funkis, det Àr vÀl frekvent Mudmaster-anvÀndande som skevat till mina referenser...:D

Haha, rĂ€tt omgĂ„ende dök den för mig sĂ€llsynta tanken "fan, den hĂ€r skulle man kunna bli OWG med" upp. Sen gick det över. 😅

ED919B0C-249E-4421-A5E1-B13CB9603D5F.jpeg

Jag har provat MR-G tidigare men varit tveksam pga storleken. Nu kÀnns det helt funkis, det Àr vÀl frekvent Mudmaster-anvÀndande som skevat till mina referenser...:D
Nej, det dÀr med att spÀka sig verkar trÄkigt. Har varit inne pÄ samma tanke, men slagit undan den. Dels kommer man inte vilja ha en klocka till allt, dels Àr det rÀtt trist att inte vÀxla med nÄt annat.

Den sitter ju som en smÀck!

Tillbaka
Topp