• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och sÄ hÀr ser lÀget ut i stora mÀnniskobyn,
78A4D6E5-44B5-4227-AD65-49411CA03C75.jpeg
Den Ă€r ju otroligt hĂ€ftig. Är den enkel att anvĂ€nda? Klarar den sig pĂ„ solpanelerna, eller behöver du ladda ofta?

Den Ă€r ju otroligt hĂ€ftig. Är den enkel att anvĂ€nda? Klarar den sig pĂ„ solpanelerna, eller behöver du ladda ofta?
Har precis köpt den sÄ har ingen erfarenhet att tala om Ànnu men tror att man klarar sig ganska bra sÄ lÀnge man inte Àr i navigeringslÀget. I Àrlighetens namn sÄ tror jag inte att navigeringsfunktionen komme ratt anvÀndas regelbundet heller. Jag gillar de vanliga Rangeman funktionerna samt att jag gillar designen av klockan.

Spammar med en till bild, kĂ€nner jag börjar bli ”klar” med testet nu...
7129CEA1-845C-4C6D-A59F-0AD75BD5C107.jpeg

Mina tankar: Den Àr stor, vÀldigt stor. Den Àr tung, lite vÀl tung. Den Àr liksom lite allt för mycket. Men jag förlÄter den för satan sÄ cool Froggien Àr :cigar: PÄ ett eller annat sÀtt kommer en Frogman, antingen en GWF som denna eller -1000/Àldre, att Àgas. Dessa tre dagar pÄ handleden har rÀckt för att inse det :)

Senast Àndrad:
Spammar med en till bild, kĂ€nner jag börjar bli ”klar” med testet nu...
7129CEA1-845C-4C6D-A59F-0AD75BD5C107.jpeg

Mina tankar: Den Àr stor, vÀldigt stor. Den Àr tung, lite vÀl tung. Den Àr liksom lite allt för mycket. Men jag förlÄter den för satan sÄ cool Froggien Àr
Se det som en automatisk trÀning pÄ köpet - mindre tid med hantlarna.

Jag matar mina digitalare med artificiellt ljus ett par ggr i veckan men Mudmasterns motorer för visarna drar nog avsevÀrt mer juice sÄ jag ska mata den lite oftare.
Tycker att jag matat den med solljus... blev faktist lite förvÄnad att den pep. Trodde först att jag hade stÀllt larmet men sen sÄ började sekundvisaren hoppa över varannan sekund det stod nÄtt liknande low batt i displayen

Vilken G-Shock skulle panelen sÀga har bÀst och smidigast countdown timer-funktion?
Jag har kört med min GW-5000 pÄ senaste tiden... och nog för att det Àr en evig keeper och den Àr en ikonisk modell och allt, men det Àr ju det dÀr problemet med att trycka in knapparna med nageln. :bored:

Vilken G-Shock skulle panelen sÀga har bÀst och smidigast countdown timer-funktion?
Jag har kört med min GW-5000 pÄ senaste tiden... och nog för att det Àr en evig keeper och den Àr en ikonisk modell och allt, men det Àr ju det dÀr problemet med att trycka in knapparna med nageln. :bored:

Jag tror att alla DW-squares har countdown timer med aktuell tidsvisning. PÄ de tvÄ DW jag har Àr knapparna dessutom mycket lÀtta att trycka.

Tycker att jag matat den med solljus... blev faktist lite förvÄnad att den pep. Trodde först att jag hade stÀllt larmet men sen sÄ började sekundvisaren hoppa över varannan sekund det stod nÄtt liknande low batt i displayen

MÀrkligt. Klockan kanske lÄg pÄ grÀnsen till att visa High -> gick ner till Medium och sen Low men det Àr mysko dÄ du ÀndÄ har matat med solljus.

Jag bestÀllde just den guldiga gw-b5600 frÄn klockia för runt 1600. Den har komposit lÀnk ocksÄ.
Den har aktuell tid i alla tidtagarlÀgen. Kan ha timers dÀr du kan stÀlla in bÄde minut och sekund. I vÀrldstid kan du Àven se hemtid och slutligen sÄ kan du ha datumet pÄ svenskt vis (DD-M). LÄter som en vinnare!

Jag bestÀllde just den guldiga gw-b5600 frÄn klockia för runt 1600. Den har komposit lÀnk ocksÄ.
Den har aktuell tid i alla tidtagarlÀgen. Kan ha timers dÀr du kan stÀlla in bÄde minut och sekund. I vÀrldstid kan du Àven se hemtid och slutligen sÄ kan du ha datumet pÄ svenskt vis (DD-M). LÄter som en vinnare!

Trevlig modulevolution.
Den Àr ju fantastiskt snygg ocksÄ!

LĂ„ter riktigt bra det.

Panelen har talat!

Edit googlade och hittade svaret :)

Bilagor

• 3D88189D-9B9D-4ABE-AEC7-6418B3F0E0AB.jpeg
    3D88189D-9B9D-4ABE-AEC7-6418B3F0E0AB.jpeg
    39.4 KB · Visningar: 0
  • 5F28F92C-FA7A-4AEC-91E2-452396598C21.jpeg
    5F28F92C-FA7A-4AEC-91E2-452396598C21.jpeg
    114.7 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp