dzlDave
Silver
Passade pÄ att klippa en DW-6640 i Taiwan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passade pÄ att klippa en DW-6640 i Taiwan
Tur att onsdagens paket innehöll just en GW-5000U . FÄr testa, tack för tipset!Den dÀr klockan köper man för att komma Ät lÀnken. Klockan i sig kan man vÀl vaska, eller göra om till positiv.
Men en vinnare fÄr du nÀr du knycker lÀnken av den dÀr och mekar pÄ den pÄ din GW-5000U. För en sÄn har du vÀl?
Om inte... köp en.
Köp tvÄ nÀr du ÀndÄ Àr dÀr.
Fick mail om det. Varning för högt pris5040 finns nu hos Klockgiganten.
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited DW-5040PG-1ER - Svart hartsled herrklocka
Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. (Limited to 1 per customer!) Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av Casio-klockor. Det garanterar att klockan Àr Àkta...www.klockgiganten.se
Ja, det var nog listpriset tror jag.Fick mail om det. Varning för högt pris
SlutsÄld? Det verkar som att det Àr smÄ volymer som handlarna blir tilldelade?5040 finns nu hos Klockgiganten.
Casio G-Shock 40th Anniversary Recrystallized Limited DW-5040PG-1ER - Svart hartsled herrklocka
Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. (Limited to 1 per customer!) Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av Casio-klockor. Det garanterar att klockan Àr Àkta...www.klockgiganten.se
Oj, det gick snabbt. Ja, det verkar vara smÄ volymer pÄ den.SlutsÄld? Det verkar som att det Àr smÄ volymer som handlarna blir tilldelade?
Snyggt, 5800 ser man inte ofta i trÄden.Börjar lÄnghelgen med DW-5800
ja det Àr lite av de jag ska lÀsa nu och dona medDen dÀr boken kÀnner jag igen, men det var banne mig inte igÄr....
Jag sa ju det!
Inte 740 TURBO INTERCOOLER heller.Snyggt, 5800 ser man inte ofta i trÄden.
MĂ„ste ju matcha 80tals G med 80tals bilInte 740 TURBO INTERCOOLER heller.
Det var riktigt lÀnge sen
Visst Àr den skön att bÀra, men vettifan om orginalgummit Àr Ànnu bÀttre...Jag sa ju det!
Det Àr nog min favoritkombo. Skön och behaglig att bÀra.
Ge det lite tid, ska du fÄ se.Visst Àr den skön att bÀra, men vettifan om orginalgummit Àr Ànnu bÀttre...
Fast den hÀr combon ser ju helt klart bÀttre ut
Orginalbandet Àr alltid bÀst.Visst Àr den skön att bÀra, men vettifan om orginalgummit Àr Ànnu bÀttre...
Fast den hÀr combon ser ju helt klart bÀttre ut
Den gröna var ju riktigt cool