Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Beror vÀl pÄ. Kostym, nej. Men en somrig kortÀrmad skjorta, absolut!Vad tycker ni om den fÀrgglada Frogman (efter giftgrodan)? För mycket antar jag/för skrikig för dagligt anvÀndande?
-Hörde att du har köpstopp?
-Joooo
-Hur gÄr det dÄ?
-Eeeeh
-VadÄ, vad har du gjort?
-Köööööpt!
Den hÀr trÄden Àr en utmaning för min (bristande) karaktÀr!
Ăsch dĂ„, nu fattar vi(/jag) ingentingDen hĂ€r trĂ„den Ă€r en utmaning för min (bristande) karaktĂ€r!
Lite avundsjuk blir jag allt. Mitt minne frÄn barndomen Àr att Viggen var som en vindbris jÀmfört med Drakens brakande Äskmuller...Ibland har man tur. Dagen förgylldes av J29 Tunnan, J32 Lansen, J35 Draken och kungen J37 Viggen. Med reservation för vilken undermodell som Àr i bruk.
TyvÀrr pÄ lÄg hastighet sÄ bekanta Viggen mullret som Àr inprÀntat sen barnsben uteblev.
Kan inte mer Àn instÀmma.Fortfarande titantorsdag. Fattar inte varför jag inte skaffat MR-G för lÀnge sedan, den Àr ju magnifik!
Tack för tipset! 16k för TVB fÄr vÀl ÀndÄ anses vara ett bra pris?Ett tips pÄ kvÀllskvisten: som en en del av er kanske sett i en annan trÄd sÄ stÀnger Klockmaster butiken vid Globen och rear ut innevarande sortiment, vilket för G-shock innebÀr 30 % rabatt och för MR-G 20 %.
Tog nÄgra potatisbilder för den intresserade pÄ vad som finns i skylten. En pilgiftgroda (Frogman GWF-A1000 APF) kanske kan vara nÄt?
Nej om du frÄgar @DerixTack för tipset! 16k för TVB fÄr vÀl ÀndÄ anses vara ett bra pris?
IstÀllet för o rÀkna fÄr i sÀngen sÄ fÄr jag rÀkna kor tills jag somnar...
AjdĂ„. Vart gĂ„r grĂ€nsen till âbilligtâ?Billigt och bra, precis som en G-Shock skall vara.
Satan, vad dyra de Àr nÄgra av de lite finare modellerna!Ett tips pÄ kvÀllskvisten: som en en del av er kanske sett i en annan trÄd sÄ stÀnger Klockmaster butiken vid Globen och rear ut innevarande sortiment, vilket för G-shock innebÀr 30 % rabatt och för MR-G 20 %.
Tog nÄgra potatisbilder för den intresserade pÄ vad som finns i skylten. En pilgiftgroda (Frogman GWF-A1000 APF) kanske kan vara nÄt?