Klockmaster har höga priser. Deras 30% reapris Àr normalpris hos onlinebutiker.Satan, vad dyra de Àr nÄgra av de lite finare modellerna!
Vi sÀljer ju till varandra för (omvÀnda) rövarpriser...
Förvisso ingen nyhet, men ÀndÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster har höga priser. Deras 30% reapris Àr normalpris hos onlinebutiker.Satan, vad dyra de Àr nÄgra av de lite finare modellerna!
Vi sÀljer ju till varandra för (omvÀnda) rövarpriser...
Förvisso ingen nyhet, men ÀndÄ
ErkÀnn, det hÀr Àr ditt insta-konto jag hittat!Micklat dit Sonett-hjulen pÄ Buddy
Nog för att jag har en jÀkla massa SAABar och G-shocks .. Men barn har jag inga, sÄ nix, kommer aldrig erkÀnnaErkÀnn, det hÀr Àr ditt insta-konto jag hittat!
Fin Àr den, oslagbar kombo av pris och klocka!
Den dÀr boken kÀnner jag igen, men det var banne mig inte igÄr....MTG till all Àra, kÀnde att den inte fÄtt sÄ mycket aermtid som den förtjÀnar, sÄ fick hoppa grodan idag
Ser ut som en billig Kina-kopia?GW-9500
Ser ut som SKMEI.Ser ut som en billig Kina-kopia?
Exakt! LÄt oss hoppas att det bara var en 3d-printad mockup och att den slutliga produkten Àr 100ggr bÀttreSer ut som SKMEI.
De Àr dummys men riktiga kommer att se likadana ut.Exakt! LÄt oss hoppas att det bara var en 3d-printad mockup och att den slutliga produkten Àr 100ggr bÀttre
Protrek-modellerna Àr coola, sÀrskilt de senare. Men jag skulle aldrig betala de summorna för en Casio som inte Àr G-Shock.Ser ut som att modulen Àr lÄnat frÄn PRG340.
Den dÀr klockan köper man för att komma Ät lÀnken. Klockan i sig kan man vÀl vaska, eller göra om till positiv.Dök visst upp fler paket igÄr...
Ibland Àr avtryckarfingret snabbare Àn hjÀrnan. RÄkade köpa helsvart med negativ display fast jag inte vet om jag gillar det. FÄr se om combilÀnken fÄr mig pÄ andra tankar, annars Àr den till salu inom kort.
Hörde jag gruppköp?!Passade pÄ att klippa en DW-6640 i Taiwan