• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var inne i las palmas pÄ gran canaria idag

NÀr man traskar av bussen sÄ Àr de första man ser en g-shock monostore

Jag blev peppad pÄ ett spontanköp av nya 40 Ärs jubileums klockan, 5040

Traskar in och börjar snacka lite

Han hade en inne och 5 jÀvla minuter före jag traskat in fick han en internet order ifrÄn en snubbe i Madrid pÄ den klockan han hade i lager...

DÀr rök de spontana

Nej nu fÄr man ÄtergÄ till supande

Hejsvejs

Micklat dit Sonett-hjulen pĂ„ Buddy👍
IMG_20230601_195254.jpg
ErkĂ€nn, det hĂ€r Ă€r ditt insta-konto jag hittat! 😁

Senast Àndrad:
Dök visst upp fler paket igÄr...
Ibland Àr avtryckarfingret snabbare Àn hjÀrnan. RÄkade köpa helsvart med negativ display fast jag inte vet om jag gillar det. FÄr se om combilÀnken fÄr mig pÄ andra tankar, annars Àr den till salu inom kort.
IMG_20230602_090205.jpg
IMG_20230602_090151.jpg

Dök visst upp fler paket igÄr...
Ibland Àr avtryckarfingret snabbare Àn hjÀrnan. RÄkade köpa helsvart med negativ display fast jag inte vet om jag gillar det. FÄr se om combilÀnken fÄr mig pÄ andra tankar, annars Àr den till salu inom kort.
IMG_20230602_090205.jpg
IMG_20230602_090151.jpg
Den dÀr klockan köper man för att komma Ät lÀnken. Klockan i sig kan man vÀl vaska, eller göra om till positiv.

Men en vinnare fÄr du nÀr du knycker lÀnken av den dÀr och mekar pÄ den pÄ din GW-5000U. För en sÄn har du vÀl?
Om inte... köp en.

Tillbaka
Topp