Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Undrar hur mĂ„nga de fick in? LĂ€ste pĂ„ WUS att NL fick 20st. Det kanske Ă€r sĂ„ mĂ„nga varje land fĂ„r?SĂ„g en DW-5040PG i butik pĂ„ Torp i Uddevalla idag. Ăr kanske bra tillgĂ„ng pĂ„ den iallafall. 6640 Ă€r kanske vĂ€rre..
Hörde "rykte" om 18st till Sverige eller om de t om va Norden.Undrar hur mÄnga de fick in? LÀste pÄ WUS att NL fick 20st. Det kanske Àr sÄ mÄnga varje land fÄr?
Grattis! Ăr den frĂ„n Sverige eller Ă€r den frĂ„n Taiwan ocksĂ„?SĂ„dĂ€r ja. Lite försenad 40Ă„rs present .
SĂ„g den live idag. Ruskigt fulsnygg, skulle passa bra till min âpappa-lookâNĂ„gon som har köpt en sĂ„n hĂ€r? Lite överpris tycker jag. Lite fulball Ă€r den.
Casio G-Shock Limited Edition G-B001MVA-1ER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Klockmaster Globen. Jag kollade i Taiwan men dem var slut dĂ€r. Hade egentligen inte tĂ€nkt köpa 6640 men blev impulsköp nĂ€r jag Ă€ndĂ„ va dĂ€r och hört att dem kanske skulle ta slut snabbt.Grattis! Ăr den frĂ„n Sverige eller Ă€r den frĂ„n Taiwan ocksĂ„?
GW-B5600Behöver lite hjÀlp hÀr:
Vilken Àr den billigast GShocken med Tough Solar och Bluetooth? GÀrna en Square.
- Till en entusiastisk 11-Ă„ring
Helt okej pris! Men rĂ€kna med att det tar ett par veckor att fĂ„ den sĂ„ld trots det, kombinationen G-Shock och högre prisklass Ă€r det inget supertryck pĂ„ tyvĂ€rr.Lade just ut en MR-G pĂ„ K/S. Man kanske inte fĂ„r frĂ„ga hĂ€r och i sĂ„ fall beklagar jag, men tror ni jag ligger hyfsat rĂ€tt prismĂ€ssigt? Ălskar den dĂ€r egentligen men nĂ„got mĂ„ste gĂ„...
DW-B5600Behöver lite hjÀlp hÀr:
Vilken Àr den billigast GShocken med Tough Solar och Bluetooth? GÀrna en Square.
- Till en entusiastisk 11-Ă„ring
Borde finnas minst tre hÀr i trÄden. HÀr kommer en bild pÄ min.
Denna har jag inte sett tidigare, jÀdrar sÄ stilig! NÄgon hÀr som Àr lycklig Àgare till en sÄdan?
I know. Konstigt - Àr ju som en GS fast Casio. Men, den Àr ju sÄ bra bara.Helt okej pris! Men rÀkna med att det tar ett par veckor att fÄ den sÄld trots det, kombinationen G-Shock och högre prisklass Àr det inget supertryck pÄ tyvÀrr.
Har vi sett nÄn sÄn i trÄden Àn? Riktigt underskattad modell!DW-B5600
Har inte sett de hÀr Àn.Har vi sett nÄn sÄn i trÄden Àn? Riktigt underskattad modell!