Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En pÄ varje armVisst Àr det otroligt bra. SÄ bra att jag har tvÄ
Va hÀnde me strösslet? Har du redan satt i dig det?Man kan Àta glass i Norje
Egentligen en helt obefogad frÄga, men varför?Visst Àr det otroligt bra. SÄ bra att jag har tvÄ
För att den gÄr i en alternativ tidzon? Blir lite som att resa bort. Till vrakpris.Ska förklara för min fru varför den ena kostar tre gÄnger mer Àn den andra
FörsentFör att den gÄr i en alternativ tidzon? Blir lite som att resa bort. Till vrakpris.
Funkar den tror du?
Ajajaj, then you're on your ownFörsent
Enkelt förklaratSka förklara för min fru varför den ena kostar tre gÄnger mer Àn den andra
Strössellös dyrglassVa hÀnde me strösslet? Har du redan satt i dig det?
Köpt live i Clubhouse-sÀndning oxÄNöjd att jag höll ut med att skaffa min första king tills det dök upp en möjlighet med positiv display. Sjukt mysig nyans
Jadu, det Àr frÄganEgentligen en helt obefogad frÄga, men varför?
Det finns ju ett enkelt svar... dÀrför. Eller, varför inte? Nej, det Àr sÄklart
Just det! MÄste ju dra upp samlarvÀrdet nÄgot enormtKöpt live i Clubhouse-sÀndning oxÄ
Som jag saknat dina glassbilderMan kan Àta glass i Norje
Hmmm... Vet du om han har fler av dessa kvar? Var hittar man annars en?Var och hÀlsade pÄ Svante i Klockmaster Globen idag. Deras utförsÀljning fortsÀtter mÄnaden ut, sedan lÀgger de ner den hÀr butiken. Fick förstÄs med mig nÄgra klockor hem, bla de hÀr
Snyggt! Vilka modeller Àr det?Var och hÀlsade pÄ Svante i Klockmaster Globen idag. Deras utförsÀljning fortsÀtter mÄnaden ut, sedan lÀgger de ner den hÀr butiken. Fick förstÄs med mig nÄgra klockor hem, bla de hÀr
Eller:Enkelt förklarat
Tegel Àr dyrt
Jag har en extra som jag precis la ut pÄ tratten. Jag kan dra tillbaka den om du Àr intresserad och om den inte hinner fÄ nÄgot bud innan. PMa isf.Hmmm... Vet du om han har fler av dessa kvar? Var hittar man annars en?