• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Senaste tillskottet i familjen. Sitter otroligt bra pÄ handleden trots den lite tyngre vikten.
857A06C6-841A-4892-9B9F-7AAF589E597F.jpeg
05244B3E-D7BE-428E-A9C2-F9A2C0D4A3B6.jpeg

VĂ€lbyggd.
Ser lite ut som PP Nautilus -> Aquanaut givetvis :)

Senast Àndrad:
Jag har haft problem med min G-shocks (DW-5600) lilla piezohögtalare. LĂ€mnade till och med in den pĂ„ garantin för att fĂ„ det fixat. Men det hjĂ€lpte inte. Eller den höll sig bra kanske en vecka innan den började skrapa och knastra och försvinna helt ibland. SĂ„ idag köpte jag smĂ„ miniskruvmejslar och öppnade upp klockan sjĂ€lv för att titta. Vet inte vad jag gjorde. Jag pillade lite pĂ„ fjĂ€dern och kontaktytorna mot locket... och nu lĂ„ter ljudet bra igen! ÅterstĂ„r och se om det hĂ„ller mer Ă€n en vecka dock. Men Ă€ndĂ„!

A6FB8707-DF1A-4DC4-AE43-74969A931B97.jpeg

Testar Frogman pÄ högern. Med ca 1cm större handled (tack handbollsskada för det) passar den bÀttre. Dock ovant, och lite obekvÀmt, att bÀra pÄ högern...

Det dÀr att byta handled kan kÀnnas vÀldigt konstigt.. speciellt första tvÄ-tre dagar...det kÀnns konstigt, obekvÀmt och man kÀnner att klockan Àr i vÀgen hela tiden, speciellt om man Àr högerhÀnt och jobbar mycket med höger hand, MEN efter en tid kÀnns det dubbellt sÄ tufft Àn pÄ vÀnster hand, speciellt pÄ sommaren... :cool:

Nu blev jag mer nyfiken pÄ det hela och ska testa att bÀra min Mudman pÄ min högra hand hela veckan :confused:

Senast Àndrad:
Den dÀr Gravitymastern kÀnns jÀvligt ball och rÄ... metallknappar och kronan... konstigt att Adjust-knappen saknas men det fixar man med kronan utan att ta av klockan frÄn handleden, hoppas jag...
Den ser bra ut, hmm... kanske blir min nÀsta G...

Tillbaka
Topp