Senaste tillskottet i familjen. Sitter otroligt bra pÄ handleden trots den lite tyngre vikten.
![]()
![]()
VĂ€lbyggd.
Ser lite ut som PP Nautilus -> Aquanaut givetvis
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Senaste tillskottet i familjen. Sitter otroligt bra pÄ handleden trots den lite tyngre vikten.
![]()
![]()
Jag gillar verkligen fÀrgkombinationen!
Frogman den Àldre idag. I den Äldern behöver man inte alltid bry sig om vad datumet visar.
![]()
73 gram vÀger den.VÀldigt trevlig. Kan inte vÀga mycket va?
Har en likadan, fast en Seaman. Behöver ny bezel och band bara. Helt omöjligt att hitta. Finns med Frogman att fÄ tag pÄ, sÄ det fÄr nog bli det istÀllet...Frogman den Àldre idag. I den Äldern behöver man inte alltid bry sig om vad datumet visar.
![]()
![]()
Testar Frogman pÄ högern. Med ca 1cm större handled (tack handbollsskada för det) passar den bÀttre. Dock ovant, och lite obekvÀmt, att bÀra pÄ högern...
![]()
Testar Frogman pÄ högern. Med ca 1cm större handled (tack handbollsskada för det) passar den bÀttre. Dock ovant, och lite obekvÀmt, att bÀra pÄ högern...
Tar inte knapparna emot handryggen? TÀnkte pÄ asymmetrin pÄ klockan.
Skulle den slÀppas till Basel? Undrar vad den kommer att gÄ lös pÄ... Kanske kandidat till gruppköp.Sprang pÄ en till bild pÄ den kommande gravitymastern. Ser riktigt lÀcker ut.
![]()
Skulle den slÀppas till Basel? Undrar vad den kommer att gÄ lös pÄ... Kanske kandidat till gruppköp.
Har för mig det sades de skulle vara med nu i Är. Framgent efter det mer osÀkert. Om jag inte fattade fel vill sÀga.Har för mig Casio inte skulle vara med pÄ Basel. Men törs inte svÀra pÄ det men ryktet sÀger sÄ.
Har för mig det sades de skulle vara med nu i Är. Framgent efter det mer osÀkert. Om jag inte fattade fel vill sÀga.
FÄr gÄ till botten med det dÀr sÄ vi inte far med osanning pÄ forumet.