Phuu, varmt idag....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MMM vad jobbigt, haha!Phuu, varmt idag....
![]()
Större Àn ett Àpple!Denna kan vara Casios största modell?
Gigantisk. Med handleder pÄ 17.5cm sÄ Àr den nog inget för migStörre Àn ett Àpple!
Den Ă€r ju sjukt stor. Ăver 60 mm?
Size of case / Total weightStörre Àn ett Àpple!
Den Ă€r ju sjukt stor. Ăver 60 mm?
Size of case / Total weight
- Size of case : 60.3Ă57.7Ă20.2mm
- Total weight : 142g
![]()
Intressant, tack!
BT-synk avslagen (unpaired med appen). Nu funkar den fint som en vanlig GW-5610 och jag Àr mycket nöjd.
Tack för tipset @spammerstakeahike![]()
Noterade att en av mina Mudmasters synkade i LuleÄtrakten under julledigheten.![]()
Ser ut enligt bilder att lite mer Àn halva Sverige och finland Àr helt utan multi band 6, har vi nÄgra hÀr som bor högre i norr eller i finland?
Kul modell! Riktigt pigg display!Paketöppning!
Ref. GD-120LM-1AER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typiskt att detta kommer frÄn dig @spammerstakeahikeDen enda vitsen med blÄtand som jag kan se Àr om man bor sÄ avlÀgset att inga radiomaster nÄr ens klocka.Eller om man skulle vilja para ihop den med telefonen för att snabbt kunna se om ett nytt mejl har trillat in. à andra sidan tycker jag att jag fÄr tillrÀckligt mÄnga notiser som blippar hejvilt pÄ telefonen sÄ förresten, jag skulle nog inte vilja se ett permantent kuvert pÄ klockans display.
Paketöppning!
Ref. GD-120LM-1AER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Typiskt att detta kommer frÄn dig @spammerstakeahike![]()
Sen Àr det rÀtt smidigt att konfigurera via appen (Àven om jag sjÀlv gillar old-school i klockan), notera gps-koordinater eller hitta sin mobil.Den enda vitsen med blÄtand som jag kan se Àr om man bor sÄ avlÀgset att inga radiomaster nÄr ens klocka.Eller om man skulle vilja para ihop den med telefonen för att snabbt kunna se om ett nytt mejl har trillat in. à andra sidan tycker jag att jag fÄr tillrÀckligt mÄnga notiser som blippar hejvilt pÄ telefonen sÄ förresten, jag skulle nog inte vilja se ett permantent kuvert pÄ klockans display.
Ja den dÀr var inte dÄlig... Skyhög vill-hafaktor.Paketöppning!
Ref. GD-120LM-1AER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var snygg combo som funkar fint i midvintern!Alltid hittar jag nÄt att gnÀlla pÄ hehe.
DÀremot Àr jag nöjd med MMs nya klÀder. Gult livar upp fint och matchar de gula detaljerna pÄ tavlan.
Vinter ju men what the heck, jag kör pÄ gult ett tag!
![]()
Tack @S.L för transaktionen.
Gult pÄ gult var ju helrÀtt!PÄ originalet Àr ju funktionsvisaren röd, jag föredrar gult pÄ gult.
SjÀlva bandbytet Àr inga konstigheter men dÄ gÀngorna pÄ klockan Àr i plast mÄste man vara ytterst försiktig. Jag tror nÄgot hÀnde under processen för tvÄ av skruvarna vill inte sluta snurra.
FÄr nog köra med loc-tite.
![]()